RTV Sreće se priključila napadima na Danas!

Neproverene i zlonamerne informacije osvanule su na sajtu lokalne televizije u Somboru.

Foto 36305 RTV Sreće, medij koji godišnje raspolaže višemilionskim državnim subvencijama, je juče na zvaničnom sajtu pokazala kako se „pravdaju sredstva” i pruža podrška finansijerima. Uredništvo sajta ove televizije je sinoć objavilo krajnje sporan tekst tzv portala Istraga pod naslovom „Ko finansira novine Danas”. „Navodno” tekst se bavi informacijama o finansiranju jedinog slobodnog lista u Srbiji, koji su aktuelni čelnici vladajuće stranke, više puta, samo u poslednjih nekoliko meseci označavali kao „Đilasove novine”, „propagandiste”, „falsifikatore”... Smatramo da je ovom objavom RTV Sreće nastavila nečuvenu kampanju Srpske napredne stranke i satelita protiv novina koje čuvaju čast profesije i koje, za razliku od RTV Sreće, pokazuju da i u vremenu nepodnošljivog življenja postoji posvećena redakcija koja sme da radi svoj posao. Dnevne novine „Danas” spadaju među retke u Srbiji koje su u prethodnom periodu „bez prijava” u Savetu za štampu. Takođe, jedini su dnevni list koji se ozbiljno bavi korupcionaškim aferama aktuelne vlasti, insistiraju na informacijama od javnog značaja i ukazuju na društvene stranputice u koju nas vodi aktuelna politička gartnitura. 
Na drugoj strani, sajt Istraga, čije objave prenosi RTV Sreće, nema čak ni adekvatan impresum. Koliko su provereni izvor najbolje pokazuje podatak da su prikrili i ime lica koje je registrovalo domen.
SOinfo.org poziva uredništvo RTV Sreće da prestane sa ovom praksom, zadrži minimum dostojanstva, odoli pritiscima politike i ispoštuje makar najosnovnije članove novinarskog Kodeksa.
@ Pon, 12.08.2019. 06:24
dnevni list danas društvo istraga ko finansira novine danas kodeks novinara redakcija rtv sreće sombor srpska napredna stranka
Prethodna vest Sledeća vest