Skupština: Budžet prošao, smenjene direktorice

Na upravo završenom zasedanju Skupštine grada Sombora, odbornici vladajuće većine, smenili su Miljanu Zrnić sa čela Gradske biblioteke Karlo Bijelicki, Natašu Turkić sa mesta direktora Turističke organizacije grada Sombora, te prihvatili ostavku direktora Doma zdravlja Miloša Božičkovića. Vladimir Jerković (DS) biće vd direktora Biblioteke, Aleksandar Čorak (Narodna partija) zauzeće mesto prvog čoveka TOGS-a, dok Emeše Uri (predlog SVM) dolazi na mesto direktora Doma zdravlja Đorđe Lazić. Ostavku je podneo i gradski prvobranilac Branislav Petković, pa će zbog izostanka, imenovanja naslednika, ta pozicija jedno vreme biti „zaleđena”.

Foto 16366 Desetočasovno skupštinsko zasedanje obeleženo je, skrivenim jačanjem aktuelne gradske vlasti, koju će, očigledno, uz dosadašnje partnere, „očvrsnuti” parlamentarci iz redova UG Bolji Sombor i najzad zvanično odbornik Narodne partije. Poslanici UG Bolji Sombor su tokom rasprave o njihovoj inicijativi za izgradnju puta prvog reda Bezdan - Sombor - Vrbas, odbacili navode o pripajanju skupštinskoj većini i napomenuli da po svakoj tački dnevnog reda glasaju isključivo po svojoj savesti.
Bilo kako bilo, sve što je predloženo u dnevnom redu, Skupština grada je i usvojila, sa manjom ili većom podrškom. Uglavnom je to bilo bez problema, ali ne i bez polemike, koja je posebno bila žestoka u godišnjeg programa zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta. Grad je za više od šest meseci, potvrđeno, probio zakonski rok za obavezne organizacione postupke oko licitacionih radova predočila je odbornica Vejnović. Odbornici opozicije su procenili da je u višemilionskom iznosu oštećen gradski budžet jer je nemoguće retroaktivno naplatiti svoja potraživanja od onih koji su zemlju koristili tokom ovog perioda. Predstavnici većine, su u svojim izlaganjima, pre svih predsednik skupštine Siniša Lazić i odbornik SRS, Stevan Kesejić, oštro demantovali takve insinuacije, napominjući da se Sombor upravo ističe po tome što nema zloupotreba u ovom postupku. Danas usvojenim budžetom Sombora, predviđeno je da, po osnovu izdavanja oko 30.000 hektara državne zemlje, Sombor godišnje prihoduje oko 140 miliona dinara. Odbornici Slobodan Bezbradica (SRS) i Zoran Miler (URS) kritikovali su predlog da maksimalan iznos zakupljene zemlje bude „ograničen” 100 hektara, smatrajući da je 50, pa čak i 30 hektara dovoljan maksimum za koji zakupac može konkurisati kod grada. Oni su se složili i da stočarima naredne godine, zemlja najlošijeg kvaliteta, bude ponuđena po minimalnoj ceni zakupa. Ovom skupštinskom diskusijom bila su obuhvaćena i poljoprivredna preduzeća u restruktuiranju, Graničar i Aleksa Šantić. Po rečima Nikole Pajića, nemoguće je dobiti uvid u stvarni dug podržavljenih preduzeća sa oko 250 radnika. Raspava po ovoj tački često je prelazila okvire kulturnog.
Nešto manje eksplozivna, iako duga četiri sata, bila je rasprava o nacrtu budžetu grada za 2013. godinu, koji je odbornicima „prepričao” gradonačelnik Nemanja Delić. Kao i pre neki dan pred novinarima, Delić je rekao odbornicima da je budžet realno planiran u iznosu 2,528 milijardi dinara. Većina odbornika, koji su govorili na temu budžeta, istakli su da treba pohvaliti socijalna davanja, ali i ukazali na nedostatke, koji se uglavnom tiču sredstava za zapošljavanje. Odbornici najbrojnije opozicione stranke su napomenuli da ne sme biti naknadno povlačenja sredstva za sport (Radnički), da se moraju obezbediti stipendije najboljim studentima i reustanoviti institucija gradskog ombudsmana. Ovaj deo sednice obeležilo je obraćanje gradonačelnika Delića, odborniku Mileru, aktuelnom predsedniku Saveta za zapošljavanje, u kome mu je „ponudio” opcije da podnese ostavku na to mesto ili da odlukom gradonačelnika bude smenjen. Nekolicina odbornika se kroz rasparavu o nacrtu budžeta pozabavila izdvajanjem od 10 miliona za potrebe Razvojne agencije grada Sombora, koja je pri formiranju zamišljena kao samoodrživi sistem u okviru lokalne samouprave. Budžet je usvojen sa 36 glasova za i 19 protiv. Gotovo bez diskusije Skupština grada je prihvatila odluke o komunalnim, administrativnim, građevinskim i poreskim taksama i naknadama. Jedna od „vrućih” tema bila je sadržana u hitno pridodatoj tački dnevnog reda, Osnivanje Agencije za regionalni razvoj AP Vojvodine. Kako je navedeno u obrazloženju, suosnivač Agencije će biti Kikinda. Grad bi za potrebe osnivanja ovog društva sa ograničenom odgovornošću trebalo da izdvoji 0,1 odsto budžeta, odnosno dva miliona dinara, te da imenuje gradonačelnika za zastupnika, što je učinjeno i slučaju, po delatnosti, ali ne i po partnerima, slične, Razvojne agencije Bačka sa sedištem u Novom Sadu.
Sednica, je po tradiciji, zaključena izborima i imenovanjima, kojima su uz gore pomenute direktorke smene i ostavke, „kadrirani” Upravni odbori u svim javni preduzećima i ustanovama. - Predlagač je očigledno zaboravio da navede iz kojih stranaka stižu novopostavljani, pa ću ja, čisto da ljudi znaju, ko je, a ko nije na vlasti, reći da novi članovi upravnih odbora dolaze iz SRS, DS, DSS, SPS, BS, NP i LDP - rekao odbornik SNS, Zdravko Sogić Materijal sa svim imenima je preobiman pa smo rešili da istaknemo posebno interesantne ličnosti: Muzej - Dušan Milojević (bezbroj puta pominjani sekretar MZ Kljajićevo), TOGS - Dejan Mitić (naš prijatelj Mitas), Centar za socijalni rad - Zlata Mojsilović, JKP Čistoća - Mirko Strigić, Vodokanal - Damir Marković...    
@ Uto, 11.12.2012. 21:07
ad aleksa šantić ad graničar gakovo agencija za regionalni razvoj ap vojvodine aleksandar čorak branislav petković budžet grada sombora damir marković dejan mitić dušan milojević emeše uri gradski ombudsman gradski prvobranilac kikinda licitacija zemlje miljana zrnić miloš božičković nataša turkić nemanja delić nikola pajić odbornica vejnović razvojna agencija bačka. skupština grada slobodan bezbradica sombor stevan kesejić upravni odbori vladimir jerković zdravko sogić zlata mojsilović zoran miler
Prethodna vest Sledeća vest

Komentari

>>
1234

menjano pre 7 godina
fchaba
@ Uto, 11.12.2012. 21:28
fchaba
@fchaba aaaaaaaaaaaaaaaahahhaahahahah, pa umrla sam:)))))))
jelena579
@ Uto, 11.12.2012. 21:44
pa smo rešili da istaknemo posebno interesantne ličnosti: Muzej - Dušan Milojević (bezbroj puta pominjani sekretar MZ Kljajićevo),
Šta bi se još moglo reći, a da do sada to nije rečeno...??? najprikladnija reč u ovom trenutku je KATASTROFA morala...

Somborce i ostale ostavljam Somborcima, a ja bih se zadržao na našem gospodinu osuđenom sekretaru, koji kako vidimo napreduje li napreduje... Možda je pravo pitanje, koga je i po čemu zadužio Milojević, kad bi običan građanin na njegovom mestu već odavno sklapao palete na kanalu, a ovaj lik u upravni odbor MUZEJA ( ako sam dobro pročitao )

Nije mi za njegove DS-DSS prijatelje, ali šta se to dešava sa Stevom Kesejićem i njegovom družinom kada glasaju za prestupnike i osuđenike ??? 
Šta se to dešava sa GG Bolji Sombor, Avramoviće, Miranovića kad podržavaju osuđenike...

Koliko sutra u proceduru pred Savetom MZ stiže PREDSTAVKA koja obrađuje krađu budžetskih sredstava na navodnom uređenju Kljajićevačke ciglane... biće zanimljivo reagovanje na činjenicu da je novoimenovani "čuvar Muzeja" glavni akter u malverzacijama oko prevare vredne 3,9 miliona...

Nadam se da će SoInfo naći prostora i dozvoliti da se o aferi "ciglana" otvori posebna tema, da se javno postavi tekst PREDSTAVKE i neka javnost ima uvid i javno prati sve što se bude dešavalo pred Savetom MZ.
Javnost ima pravo da zna, kakvi pojedinci i osuđivana lica za dela falsifikovanja službenih dokumenata sede u upravnim odborima JAVNIH USTANOVA grada Sombora...
Placebo efekat
@ Uto, 11.12.2012. 21:46
Placebo efekat
nego, naprednjaci i dalje misle da ce preuzeti vlast u Somboru? kaD, na sledecim izborima?
inace, imena su pajtonovska, apsolutni vrisak.
jelena579
@ Uto, 11.12.2012. 21:58
Ovako je pričala SRS...

""Bićemo, kao i do sada, dosledni i principijelni i postovaćemo dogovor, sporazum, usmeni i pismeni, sa Demokratskom strankom, odnosno posredno sa njihovim koalicionim partnerima. Zalaganje za programska načela Srpske radikalne stranke je bio jedini uslov koji smo postavili. Nama je cilj da budemo u vlasti i na taj način bolje kontrolišemo vlast nego kada smo bili opozicija - rekao je Stevan Kesejić, koji je istakao da je nova većina želi sve da uruši.""

A po kojim to načelima, g. Kesejić i SRS glasaju za postavljenje osuđenih lica u UO ustanova kulture...???
Da li SRS uopšte ima meru ili je jedina mera mržnja prema dojučerašnjoj braći, sestrama i kumovima... E moji radikali, kakva ste krpa postali...


Placebo efekat
@ Uto, 11.12.2012. 22:14
Placebo efekat
Drug MItas u TOGS u,eto prilike da znanje koje je na blogovima tako revnosno prikazivao pokaze i pred ocima sire javnosti :)
Nego me zivo zanima gde bi se namestio Drug Placebo da su na poziciji neki drugi,koliko je tek on temeljan u iznosenju teorija garant bi sedeo u gradskom vecu.lol
Radite bre ljudi nesto umesto sto se afirmisete po blogovima
nepristrasan
@ Uto, 11.12.2012. 23:06
Nego me zivo zanima gde bi se namestio Drug Placebo da su na poziciji neki drugi,koliko je tek on temeljan u iznosenju teorija
Da udovoljim tvojoj znatiželji, NIGDE... A zar tebe, i još po neke, ne zabrinjava ni malo činjenica da ovde prisustvujemo promociji nemorala i političkog kurvaluka najgore vrste...
Pa zar je baš sve dozvoljeno samo zato što nekakva grupacija ima većinu, a svedoci smo da nam se doktori i policajci privode zbog 300 ili 500 evra... zašto taj isti princip ne važi za sve, i u čemu je to razlika između doktora koji je "primio" 500 evra i sekretara MZ koji je skrivio 3,9 miliona...??

Ovo imenovanje našeg sekretara za člana UO Muzeja samo govori o "stanju nacije" i moralu onih koji tako nešto rade, a nama koji ukazujemo javno na kriminal može samo biti podstrek da se dodatno angažujemo, sve dok ovim ne počnu da se bave oni kojima je to i posao... nadam se samo da će to biti uskoro, te da Muzej neće biti adekvatno sklonište od zakona...
Budi takav kao što ti je ime...nepristrasan...

Placebo efekat
@ Uto, 11.12.2012. 23:42
Placebo efekat
Sram vas bilo žujani i ostali . Who the fuck is Alexandar Čorak ? ZAŠTO MITAS NIJE DIREKTOR TOGS ? I uopšte se ne zaje..vam. Ako su već žujani gazde u gradu naš Mitas makar ponekad ima pojma o čemu "turistički" govori (za razliku od ostalih drugova članova).
malovarosanin
@ Sre, 12.12.2012. 01:53
@malovarosanin
Pa Mitasu smeta prefiks "lajavi"
@Placebo
svaka ti čast na upornosti da se izboriš za pravdu. O "slučaju ciglana Kljajićevo" čuo sam ponešto. Ne poznajem tog novog "čuvara Muzeja" ali kad pročitam to što naravaš da postaviš na uvid javnosti, oglasiću se. Samo, to što ti imaš imaju li i neki državni organi( policija, tužilaštvo...)? Inače iz izveštaja sa skupštine vidim da je i mlađani Marković postao član UO Vodokanala. Valjda je tu najveća para za nikakav posao i nikakvu odgovornost. Ne znam jel to onaj što ga žuti udomiše u socijalno ili ovaj što je gradski većnik. I jedan i drugi su sa dobrim platama pa je na mesto člana UO mogao i neko sa fakultetaskom diplomom, a na spisku je nezaposlenih. O smenama i ostavkama mogao bi puno da govorim, ali neću. Samo bi se ponavljao pošto niko ne vodi računa o tome zna li taj koga postavljaju da radi to što su mu namenili. Takvu nakaradnu kadrovsku politiku vode žuti već 16 godina u ovoj sredini, a papani im i dalje daju glasove na izborima.
d.morphy
@ Sre, 12.12.2012. 07:05
d.morphy
Ne bih se mogao složiti sa tim da mu ono "lajavi" smeta. Naprotiv. Čovek se toliko brukao zbog žutog preduzeća, pa je red da od strane direktora celog sveta bude i nagradjen. S njim makar znaš na čemu si !
malovarosanin
@ Sre, 12.12.2012. 08:49
d.morphy:  svaka ti čast na upornosti da se izboriš za pravdu. O "slučaju ciglana Kljajićevo" čuo sam ponešto. Ne poznajem tog novog "čuvara Muzeja" ali kad pročitam to što naravaš da postaviš na uvid javnosti, oglasiću se. Samo, to što ti imaš imaju li i neki državni organi( policija, tužilaštvo...)?
Nakon višemesečne "borbe" da se dođe do relevantnih papira kako bi se sklopio mozaik, korišćeni su svi legalni načini dobijanja dokumentacije uključujući i kancelariju Republičkog poverenika za informacije od janog značaja koji je intervenisao u dva navrata. Rad poverenika zaslužuje sve pohvale..!!

U nameri da sve ide svojim tokom i normalnom procedurom, PREDSTAVKA će danas biti predata na šalteru MZ ( juče nisu radili !!?? ) jer je logično i normalno da se o svemu najpre upozna Savet MZ, u čijoj ingerenciji je i rad sekretara MZ, a koji je sve te podatke i rabote činio iza leđa ili bez znanja sadašnjeg Saveta...

Nakon što se izjasni Savet, a po najavama bi trebao da ima posebnu sednicu po tom pitanju, a u zavisnosti od zaključaka i ODLUKA koje bude doneo, biće jasno ko će i kakve mere preduzeti u cilju obaveštavanja organa gonjenja, odnosno, da li će to uraditi sam Savet ( što bi bilo normalno ) ili će to morati učiniti neko drugi.Smiley

Za sada je o ovom slučaju obavešteno nekoliko Narodnih Poslanika sa područja Vojvodine iz razloga što se ovde radi o sredstvima koja su bespovratno dobijena od pokrajinskog fonda, i to:
Zlata Đerić, poslanik NS u Skupštini Srbije..
Siniša Lazić, poslanik DS u skupštini Srbije, iako je njemu sugerisano i preko zvaničnog sajta pokrajinskog i opštinskog odbora DS-a.
Balint Pastor, poslanik SVM, zbog činjenice da njegova partija učestvuje u vlasti našeg grada
Žika Gojković, poslanik SPO-a od koga imamo načelnu podršku da se predmet prijavi bez obzira ko su akteri ...

Radi istine, želim reći da se putem maila javio poslanik Balint Pastor sa preporukom da se ceo slučaj prijavi nadležnim organima a protiv NN lica...od njega možda i dovoljno jer čovek nije iz naše sredine, ali sam uveren da će se malo bolje informisati preko stranačkih kanala...

Ono što treba da nas zabrinjava je činjenica da sve to nije nepoznato ljudima koji se bave kontrolom finansijskih tokova u našoj ( bastilji ) županiji, te da je činjenica da oni za takav loš rad i propuste još uvek, uredno i redovno dobijaju, ne baš male plate...Dokle više, aman...
Placebo efekat
@ Sre, 12.12.2012. 08:59
Placebo efekat
Ja bih baš da vidim ceo spisak članova, ako može?!
makaki
@ Sre, 12.12.2012. 09:16
Ja uopšte neću da komentarišem postavljanje predstavnika stranaka koji su zastupljeni u Skupštini grada, jer je to stara i dobro poznata igrarija, da se ekipa tu lopta bez ikakvih pravila u cilju podmirivanja međusobnih dugova, obezbeđivanja sigurnih većina isl. te nalazim potpuno suvišnim da komentarišem postavljanje kadrova raznoraznih, jer je i to stara i poznata stvar te i dalje mnogi (čast izuzecima) nisu za poveriti im nacrtanu ovcu na papiru. 
Ono što meni jako upada u oči, a što niko ovde nije spomenuo, bez obzira na lične stranačke preferencije ljudi koji učestvuju u raspravi, potpuno je neverovatno, sumanuto, nelogično, i ujedno dokaz da glasovi nisu bitni jer će se prekrajati kako god oni to žele... LDP KOJI DOBIJA IŠTA??? Kakvi bre crni upravni odbori i podela političkog kolača za stranku koja je nije prošla cenzus, i ne samo da nije prošla cenzus nego je imala i sramotno manje glasova od ukupnog broja nevažećih glasačkih listića! Apsurd svih apsurda!!! Evo mene je sramota u njihovo ime.
SoulFly
@ Sre, 12.12.2012. 09:39
SoulFly, bio bi potpuno u pravu da kojim slučajem živimo u iole normalnoj zemlji. Medjutim, u ovoj kloaki i provizorijumu potpuno je logično da se i somborskom LDP-u namesti nekoliko upravnih odbora i time obezbede njihovi kadrovi.
Ako se ne varam, u pokrajini LDP ima jednog jedinog poslanika, Milivoja Vrebalova, koji je prošao na većinskim izborima i mada je jedini poslanik LDP-a ujedno je potpredsednik Skupštine !? Dovoljno ti je da koliko-toliko pratiš novine, radio i TV pa da vidiš da su (pored ligaša) taj Vrebalov, i njihov pokrajinski šef, naš sugradjanin Mijić, topalović ovdašnji, najveći trubači ideje Vojvodjanerstva, koju potpuno očigledno forsira i DS, koliko da gura prst u oko republičkoj vlasti. Na sledećim lokalnim izborima, naš DS će "pogurati" i LDP, baš kao što je na mišiće ubacio Ligu u skupštinu. I onda, 4 more years....
malovarosanin
@ Sre, 12.12.2012. 10:57
@Placebo efekat
Cirkus ne moras da gledas na K54 imas ga svaki dan na RTS.
Ja zaista jesam nepristrasan ili ti nikad bio clan,slazem se sa svima koji upiru prstom u kriminal.
Naravno da svako treba da odgovara za svoja dela ali ne mislim da je nacin na koji ti to radis koristan.I to je jedina cinjenica,ako imas saznanja da je tvoj predsednik MZ ,ko god on bio,oladio 4 mil nasih para onda lepo odes u instituciju koja bi time trebalo da se bavi,das izjavu o svojim saznanjima a ne pljuckas ovde po blogovima.
To sto ti radis je manir stranackih placenika,pa sam ja logicno zakljucio da ,posto si aktivniji od druga Mitasa,pripadas nekoj drugoj legiji jer bi inace po ucinku na soinfo sigurno bio bolje rangiran od gore pomenutog.

Dalje ne razumem sta se toliko iscudjavate oko novih imenovanja,pa to je tako normalna stvar u koalicijama.Svi ti ljudi su bili na nekim listama za koje smo glasali.To sto smo glasali to sada i imamo.Da li je to dobro ili da li imamo bolje je vec nova tema .
Ocigledno je da opozicija nema kapacitet da dodje na poziciju a da li ima potrencijala je zaista tesko reci.Ako malo bolje pogledas u njihove redove videces da se ne ponasaju nista drugacije od vlasti videces samo zelju da sednu u fotelje i postavljaju neke nove lajave.
Kad citam sta sve ljudi ovde pisu pomislim da je i dobro sto je ovako jer bi nam umesto Mitasa u nekom upravnom odboru sedeo neko ko kaze da je politika hobi.Ja ne bi voleo da moj zivot bude predmet necijeg hobija,za tebe ne znam ali verujem da stojis na istom stavu kao i ja.
I da se ponovim jos jednom,ako imas dokaz pravac tuzilastvo.
Svako dobro

nepristrasan
@ Sre, 12.12.2012. 11:05
"Desetočasovno skupštinsko zasedanje obeleženo je, skrivenim jačanjem aktuelne gradske vlasti, koju će, očigledno, uz dosadašnje partnere, „očvrsnuti” parlamentarci iz redova UG Bolji Sombor i najzad zvanično odbornik Narodne partije."
Kojim čulom si ti dokučio da, tj. na osnovu čega ti je "očigledno" da je BS uz većinu? Glasali su protiv budžeta- ključne političke odluke za svaku vlast-nasuprot drugom netačnom navodu u tekstu - niko iz BS nije član UO javnih preduzeća, i konačno - jasno i javno su objasnili svoj stav? 
Isključivi krivac za trenutni opstanak DS na vlasti je retko netalentovan liderski tandem SNS-a, koji nije bio sposoban da učini ono što su uradile njihove stranačke kolege u drugim gradovima: da obezbedi većinu. Oni to ne znaju urade, ne zato što su pošteni, ne zato što nisu skloni pretanjama i ucenama, ne zato što se po bilo čemu suštinskom u vrednosnom pogledu razlikuju od Lazić-Bulajića, već zato što nemaju ni koeficijent inteligencije ni veštinu da to urade. Da je tako, a ovo je ono što je očigledno, moglo se videti u njihovim nemuštim nastupima za skupštinskom govornicom. Ono što sada pokušavaju, a vrlo brzo će se pokazati da im ni to neće uspeti, jeste da sebe opravdaju pred nervoznim članstvom (ovde nisu jedini - obećalo se i uzelo se pa valja i vratiti) i stranačkim šefovima tako što će krivicu svaliti na BS (za ilustraciju, evo lake matematike: SNS+SPO+URS+SPS+BS+SDPS+DZVM=30)
Pravo pitanje za SNS je: imate li koga sposobnijeg? Iliti, Backoviću, šta čekaš?
vinstonsmit
@ Sre, 12.12.2012. 11:53
da stojis na istom stavu kao i ja.
I da se ponovim jos jednom,ako imas dokaz pravac tuzilastvo.
U najvećem delu se s tobom potpuno slažem, jedino nisi u pravu oko partija, jer ja zaista ne pripadan nikom niti bih kao čovek mogao toliko da se ponižavam i kradem svoj grad ili selo u ime stranke... ne hvala, opekao se placebo sa radikalima i bogu hvala, izvukao živu glavu, a najbolji dokaz da ni među njima nema mesta za pošten svet je i sadašnja pušiona koja je ostala od SRS-a.

Kad pominješ tužilaštvo, policiju...pa upravo tu i leži naša rak rana, jer je do sada, a fala bogu vidimo da se zadnjih meseci i tu nešto menja, više problema imao onaj ko prijavi kakav lopovluk od onih koji su to izvršili...

Najbolji primer za to ti je slučaj našeg PP Kljajićeva, Tužilaštvo i policija su imali sve na TACNI šta je i kako i koliko "odrađeno" i nakon namernog odugovlačenja i reformisanja, slučaj zastareo...

E zato je potrebno, ili bar ja tako mislim, da se maximalno podigne tema u javnosti, a i ovo je jedan od načina, samo zato što se sa stepenom javnosti smanjuje mogućnost dogovora, nagodbe, pogodbe i "sređivanja" predmeta kao što je to do sada rađeno u policiji i Tužilaštvu...

Upravo zbog toga, neka predmet najpre prođe naš Savet, pa da vidimo rezultat, a za Tužilaštvo još nije kasno, mada bi za neke normalne države, a Srbija to svakako nije, bilo dovoljno i samo ovo pisanje da organi gonjenja počnu sa proverama i radom...

Hvala na podršci, mada ozbiljno razmišljam da uplatim osiguranje koje mi je stiglo uz račun JKP "Čistoća" od 296 din. a koje se odnosi na "nesretne slučajeve", okliznuće na koru od banane Smiley i još neke nepredviđene situacije koje mogu da se dogode nekom ko u Srbiji "tera" pravdu...
Placebo efekat
@ Sre, 12.12.2012. 12:11
Placebo efekat
@Placebo
Mene više ništa u ovoj zemlji ne može da iznenadi pa ni to da "pošteni" Dušan "čuvar Muzeja" bude kad je "prepošteni" Varga iz Bezdana, dika Demokratske stranke, lopurda struje  i pored toga što javnost zna da je KRAO struju za nekih tričavih hiljadu i nekoliko stotina evrića - i dalje odbornik u Gradskoj skupštini. Zar ti i to ne govori koliko su pošteni ovi što vode ovu opštinu?
d.morphy
@ Sre, 12.12.2012. 18:48
KRAO struju za nekih tričavih hiljadu i nekoliko stotina evrića - i dalje odbornik u Gradskoj skupštini. Zar ti i to ne govori koliko su pošteni ovi što vode ovu opštinu?
Naravno da to govori i više nego se to nama čini... Pa taj bulljuk od skupštine sačinjava veći deo ( većina Smiley ) s one strane zakona jer je u proteklom vremenu to jednostavno bio način na koji su funkcionisali... nije bilo moguće biti član partije i odbornik a istovremeno nemati domaći zadatak kako da se pokrade sopstveno preduzeće, selo, MZ...

Nemamo razloga za nervozu, vreme i događaji idu na ruku onima koji ukazuju na njihove prevare, a najbolji dokaz za to su i velika negodovanja, bar ovde kod mene, lokalnog SPS-a na politiku koju sprovodi GO u gradskoj skupštini...
Jednostavno ljudi se bune, ne slažu se s onim kako se radi jer svojim očima gledamo jedno a u skupštini se radi sasvim suprotno... to ne može dugo, a ko se na radikale oslanja, brzo će da pukne..
Ja ću se nadalje pozabaviti ovim našim slučajem, ipak je stvar ozbiljnija i treba je privesti do kraja...
Placebo efekat
@ Sre, 12.12.2012. 19:05
Placebo efekat
d.morphy:
I još samo jedna konstatacija:  
sam čin imenovanja osuđivanog Milojevića i ovog Bezdanca što je krao struju, je po meni pogrešan potez aktuelne vlasti i na neki način pomoć nama koji ukazujemo na kredibilitet tih ljudi da budu u tim UO... ovim oni postaju, ne samo naš problem, već i pitanje o kojem će se pričati i u samom Muzeju i kulturnim krugovima Sombora kad spoznaju ko je i kakvi ljudi su im poslodavci... 

Placebo efekat
@ Sre, 12.12.2012. 19:36
Placebo efekat