Sport Kultura Društvo Obrazovanje Privreda Poljoprivreda Sela
• Sombor sa najmanjim izdvajanjem za informisanje

Autorski tekst Milisava Dučića, glavnog i odgovornog urednika STV KA-54.

Foto 33473Novopazarci čiji je budžet osamsto miliona dinara manji od somborskog, za informisanje su odvojili četiri puta više od Somboraca. Ovih dana neke gradske uprave su objavile konkurse za sufinansiranje medija koji informišu njihove građane. Novi Pazar je za taj konkurs izdvojio iz budžeta šezdeset četiri miliona i sto hiljada dinara. Obrenovac je za sufinansiranje televizija opredelio četrnaest miliona dinara, a još sedam miliona dinara za projekte iz oblasti interneta, radija i štampanih medija. Grad Pirot je iz budžeta od milijardu i sedamsto miliona dinara odvojio dvadeset sedam miliona dinara za sufinansiranje svojih medija. Grad Sombor još nije objavio konkurs, ali je u budžetu , koji iznosi tri milijarde i osamsto miliona dinara, izdvojio svega šesnaest miliona dinara za finansiranje medija. Novi Pazar je sumu od šezdeset četiri miliona i sto hiljada dinara, izdvojio iz budžeta od tri milijarde dinara, a Obrenovac ima budžet od dva miliona i sto hiljada dinara, dok je za medije je opredelio dvadesetijedan milion dinara. Iz ovoga se vidi da je Sombor sa najboljim budžetom izdvojio najmanji iznos za informisanje građana. Na prošlom konkursu, koji je za informisanje opredelio četrnaest miliona dinara, broj „srećnih” dobitnika iz budžeta iznosio je 23 „medija”. Neobičnom politikom sufinansiranja medija koji se bave informisanjem, vlast je pomogla gašenje Radio Sombora, TV Spektra i Radio Soneta koji su 20 godina informisali i zabavljali Somborce, ali je zato u kratkom vremenu od 2–3 godine promovisala skoro 20 „medija” koji nikada nisu dobili dozvolu za frekvencije, ne emituju program, ne plaćaju autorske i druge obaveze državi.
Sombor je i jedini grad koji je ograničio iznos sredstava koji se može dobiti od budžeta na dva i po miliona dinara. To, za profesionalne medije koji emituju program tokom cele godine, nije dovoljno ni za plaćanje svih poreza i taksi koje je država propisala za emitere. Ovakvom politikom somborska vlast će definitivno za svog mandata ugasiti i preostale medije koji se bave informisanjem građana, ali će zato procvetati još bar desetak „medija” pred svaku novu dodelu sredstava iz budžeta. E, pa sada će vlast reći, a kako je bilo kada su „žuti” vladali Somborom. Pa, eto, 2012. godine samo je Radio Sombor za sufinansiranje dobio tri miliona dinara, kao sada gotovo svi somborski emiteri. Na poslednjem konkursu iz budžeta je dobilo sredstva čak sedam udruženja građana. Novoosnovano udruženje „Ja volim Sombor” za projekat „Drug nije meta” dobilo je milion i sedamsto hiljada dinara, a televizija „Kanal 54”, koja 25 godina svakodnevno informiše Somborce, pripalo je million dinara. Iz ovih Udruženja građana niko nije član udruženja novinara, ali su članovi vladajućih partija.
savamajstor @ Čet, 09.01.2020. 01:59
drug nije meta društvo glavni i odgovorni urednik ja volim sombor medijski konkurs milisav dučić novi pazar obrenovac pirot radio sombor radio sonet sombor stv ka-54 tv spektar
• Prenosi skupštinskih zasedanja 750 hiljada dinara

Izabrana je jedina ponuda za direktne prenose sednica Skupštine grada Sombora.

Foto 36277 Predsednica Skupštine grada Ljiljana Tica potpisala je polovinom jula odluku o dodeli ugovora za javnu nabavku male vrednosti - Usluge infomisanja javnosti putem direktnog prenosa. Izabranu ponudu, zajedno su uputili RTV Sreće (Kralja Petra I 2), STV KA-54 (Kralja Petra I 18) i UG „Ja volim Sombor” (Sonje Marinković 31). Kako je objavljeno u rešenju, jedina prispela ponuda, je bila na nivou procenje vrednosti nabavke u iznosu od 750.000 dinara. Preračunato po satu emitovanja - sat direktnog prenosa Skupštine grada biće plaćen 18.750 dinara, odnosno nepunih 160 evra. 
Inače, ove tri „medijske kuće” su i na lokalnom konkursu za sufinansiranje medijskih sadržaja nagrađene sa ukupno šest miliona dinara ili preko 50.000 evra. RTV Sreće i STV KA-54 sa ćerkom firmom Zoana pres dobile su po 2,15 miliona dinara, dok je „sns portalu - 025”, koji upravlja članica vladajuće stranke Vanja Đekić iz Koluta, pripalo 1,7 miliona dinara
savamajstor @ Pon, 05.08.2019. 03:09
društvo javna nabavka ljiljana tica rtv sreće skupština grada sombora sombor stv ka-54 ug ja volim sombor vanja đekić
• Pismo načelnice Golubović (5)

Udruženje novinara Srbije je SOinfo.org portalu prosledio odgovor načelnice Odeljenja za društvene delatnosti Grada Sombora, Dušanke Golubović, povodom jučerašnjeg saopštenja UNS-a, koje je prouzrokovao izveštaj sa sajta.

- Dana 1. juna 2015. godine izdali ste saopštenje pod nazivom „Insistiranje na sprovođenju Zakona nije pritisak” u kojem demantujete navode načelnice Društvenih delatnosti Grada Sombora Dušanke Golubović koja je na tribini „Kuda idu sredstva za kulturu, medije, decu i mlade Sombore Grade?!”, na pitanje novinara zašto je novac iz budžeta Grada za sufinansiranje medijskih sadržaja dodeljen preduzeću iz Apatina koje je u blokadi, odgovorila da je „Gradska uprava trpela neviđen pritisak od Udruženja novinara Srbije da se medijima van teritorije Grada Sombora dozvoli da učestvuju na konkursu za sufinansiranje medijskih projekata”. U vezi sa izdatim saopštenjem obaveštavam Vas da citiranu rečenicu nikad nisam izgovorila, kao i da nisam u bilo kom drugom kontekstu rekla niti smatram da je Udruženje novinara Srbije imalo uticaja na utvrđivanje Kriterijuma za dodelu sredstava budžeta Grada Sombora namenjenih sufinansiranju projekata proizvodnje medijskih sadržaja, a posebno na postupak raspodele sredstava. O navedenom svedoči audio zapis sa pomenute tribine objavljen na internet prezentaciji organizatora, odnosno Somborskog edukativnog centra Sombor. Shodno navedenom, tekst pod nazivom „Pritisak UNS-a na medijskom konkursu” koji je objavljen na portalu SOinfo.org predstavlja isključivo interpretaciju njegovog autora. Preduzeće Unija plus iz Apatina ostvarilo je pravo na dodelu sredstava u skladu sa članom 3. Kriterijuma za dodelu sredstava budžeta grada Sombora namenjenih ostvarivanju javnog interesa u oblasti javnog informisanja. Ovo pravo navedeno preduzeće ostvarilo je kao pravno lice koje se bavi proizvodnjom medijskih sadržaja i koje je priložilo dokaz da će sufinansiran medijski sadržaj biti realizovan putem medija koji je upisan u registar medija, ima sedište i proizvodi programski sadržaj koji je dostupan na teritoriji grada Sombora u trajanju od najmanje godinu dana, što je u konkretnom slučaju Televizija Fortuna vlasnika STV KA-54 iz Sombora. Navedeni Kriterijumi, koje je utvrdilo Gradsko veće, nisu se menjali i pored upućenih preporuka, a činjenica da je pomenuti pravni subjekt u blokadi onemogućava prenos sredstava istom, dok ovo stanje traje i dok se ne steknu uslovi da opredeljena sredstva budu namenski utrošena za realizaciju odobrenog projekta u predloženom obimu. Koliko mi je poznato, Komisija za raspodelu sredstava je svoj predlog utvrdila na osnovu definisanih kriterijuma i kvaliteta predloženih projekata. 
S poštovanjem, 
načelnik Dušanka Golubović
savamajstor @ Uto, 02.06.2015. 21:38
društvo dušanka golubović medijski konkurs načelnica odeljenje za društvene delatnosti portal soinfo.org sombor stv ka-54 televizija fortuna udruženje novinara srbije unija plus apatin
• Televizijama milionski iznosi

Dve lokalne televizije dobiće 2,64 miliona dinara po konkursu za javno informisanje.

Foto 7436- Sredstva koja su dodeljena podnosiocima konkursnih prijava STV KA-54 doo i RTV Radio Sreće doo opredeljena su u skladu sa utvrđenim Kriterijumima i ukupno predloženim budžetom projekta, a srazmerno delu čija je realizacija odobrena za sufinansiranje od strane Grada Sombora - piše u obrazloženju konkursne odluke. Na osnovu podnetog medijskog projekta „Ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja” STV KA-54 pripada 1.540.000 dinara za proizvodnju medijskih sadržaja pod nazivom „Rezervisano za ...”, „Obični ljudi”, „Živeti zajedno” i „Ravnopravno, ali stvarno”. Radio televiziji Sreće dodeljeno je 1,1 milion dinara. Projekat pod nazivom „Kroz grad Sombor” podrazumeva proizvodnju medijskih sadržaja pod nazivom Jutarnji program, Sportikom i „Reportaža sreće” - piše u obrazloženju odluke u kojoj se navodi da su zbog neispunjavanja uslova konkursa odbijeni projekti UG „SO open”, NIP Somborske novine i Radio Blagovesnik. 
Ipak, u naknadnom razmatranju predloženog projekta „Uprava info” (UG So open Sombor), komisija imenovana od strane Gradskog veća, isti je ocenila opravdanim i predložila dodelu sredstava, kao pojedinačno davanje. Na osnovu prvog rebalansa budžeta za 2014. godinu i izdvajanja elektronskim medijima - za informisanje javnosti o aktuelnim dešavanjima od značaja za život građana, projekat „Uprava-info“ podržan je sa 175.000 dinara.
savamajstor @ Sre, 31.12.2014. 04:59
društvo gradsko veće javno informisanje konkurs kroz grad sombor nip somborske novine ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja radio blagovesnik rtv sreće sombor stv ka-54 ug so open uprava info