Sport Kultura Društvo Obrazovanje Privreda Poljoprivreda Sela
• Povereniku SNS iz Apatina medijski novac u Somboru (30)

Izabrano je devet od 13 prispelih prijava na konkursu za ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja.

Foto 19537Pravo na sredstva iz budžeta grada Sombora stekli su: TV K 54 – 1,55 miliona dinara, Somborske novine – 1,5 miliona dinara, RTV Sreće – 1,25 miliona dinara, Radio Sombor – 600.000 dinara, Jevrejska opština Sombor – 500.000 dinara, Radio Blagovesnik – 400.000 dinara, Zoana pres doo Sombor (Radio Fortuna) – 400.000 dinara, te po običaju, najmanji konkursni iznos, UG „SO open” (SOinfo.org) – 300.000 dinara. Poslednji, deveti, dobitnik budžetskih medijskih sredstava stvorio je veliku konkursnu dilemu i doveo u pitanje regularnost konkursa. Naime, sredstva namenjena somborskim medijima pripala su i preduzeću Unija plus doo iz Apatina, i to u iznosu od 500 hiljada dinara. Koji interes imaju građani Sombora kada finansiraju lokalni medij iz susedne opštine? Po saznanjima SOinfo portala, na čelu pomenutog preduzeća nalazi se Ilija Bursać, poverenik SNS za Apatin. Inače, račun preduzeća „Unija plus” u blokadi je poslednjih 11 meseci. Trenutni iznos blokade je 700 hiljada dinara. Ostaje upitno, kako je nadležna Komisija mogla uzeti u obzir ovu prijavu, jer je uslovima konkursa predviđeno sufinansiranje projekta u iznosu od najmanje 20 odsto. Na koji način će blokirano preduzeće ispoštovati ove obaveze?
Po drugom javnom pozivu za dodelu sredstva za unapređivanje i podizanje kvaliteta informisanja na jezicima nacionalnih manjina dostavljeno je osam projekata. Gradsko veće je prihvatilo šest. Sredstva su dodeljena NIU Dunataj – 1,6 miliona dinara, NIU Bunjevački informacioni centar iz Subotice – 400.000, te po 300.000 dinara, Somborskim novinama, Radio Somboru i RTV Sreće. HKD Vladimir Nazor iz Stanišića pripalo je sto hiljada dinara. Rešenja o dodeli sredstava možete preuzeti u prilogu vesti.
milangagrčin @ Čet, 21.05.2015. 03:01
hkd vladimir nazor stanišić ilija bursać jevrejska opština sombor mediji niu bunjevački informacioni centar niu dunataj oblast javnog informisanja radio blagovesnik radio fortuna radio sombor rtv sreće sombor somborske novine tv k 54 unija plus doo apatin zoana pred
• Televizijama milionski iznosi

Dve lokalne televizije dobiće 2,64 miliona dinara po konkursu za javno informisanje.

Foto 7436- Sredstva koja su dodeljena podnosiocima konkursnih prijava STV KA-54 doo i RTV Radio Sreće doo opredeljena su u skladu sa utvrđenim Kriterijumima i ukupno predloženim budžetom projekta, a srazmerno delu čija je realizacija odobrena za sufinansiranje od strane Grada Sombora - piše u obrazloženju konkursne odluke. Na osnovu podnetog medijskog projekta „Ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja” STV KA-54 pripada 1.540.000 dinara za proizvodnju medijskih sadržaja pod nazivom „Rezervisano za ...”, „Obični ljudi”, „Živeti zajedno” i „Ravnopravno, ali stvarno”. Radio televiziji Sreće dodeljeno je 1,1 milion dinara. Projekat pod nazivom „Kroz grad Sombor” podrazumeva proizvodnju medijskih sadržaja pod nazivom Jutarnji program, Sportikom i „Reportaža sreće” - piše u obrazloženju odluke u kojoj se navodi da su zbog neispunjavanja uslova konkursa odbijeni projekti UG „SO open”, NIP Somborske novine i Radio Blagovesnik. 
Ipak, u naknadnom razmatranju predloženog projekta „Uprava info” (UG So open Sombor), komisija imenovana od strane Gradskog veća, isti je ocenila opravdanim i predložila dodelu sredstava, kao pojedinačno davanje. Na osnovu prvog rebalansa budžeta za 2014. godinu i izdvajanja elektronskim medijima - za informisanje javnosti o aktuelnim dešavanjima od značaja za život građana, projekat „Uprava-info“ podržan je sa 175.000 dinara.
savamajstor @ Sre, 31.12.2014. 04:59
društvo gradsko veće javno informisanje konkurs kroz grad sombor nip somborske novine ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja radio blagovesnik rtv sreće sombor stv ka-54 ug so open uprava info
• Agencija: Bez informacija do kraja oktobra (3)

Agencija za privatizaciju će tek sa završetkom izveštaja za Vladu Srbije izneti konkretne podatke o postupku prikupljanja pisama o zainteresovanosti za preduzeća iz državnog portfelja.

Foto 6853- Agencija za privatizaciju analizira prispela pisma o zainteresovanosti i priprema predloge za primenu modela i metoda privatizacije za svako pojedinačno preduzeće, kao i eventualne mere za pripremu i rasterećenje subjekata privatizacije. Agencija svoje predloge treba da dostavi Ministarstvu privrede do 30. oktobra 2014. U toku ovog procesa, Agencija se neće oglašavati u javnosti o detaljima ovog postupka - piše u automatskom odgovoru koji je upućen redakciji SOinfo.org portalaNaš zahtev upućen Agenicji za privatizaciju sadržao je pitanja vezana za sudbinu devet državnih preduzeća. Da li su za somborske firme uopšte prispela pisma zainteresovanih ulagača, te kada mogu očekivati konkretni potezi. 
Po onom što se nezvanično može čuti je da će najlakše biti rešeno pitanje Betonjerke, koja bi po nagoveštajima mogla biti pridružena EPS sistemu. Glasine kažu da je najmanje jedan italijanski investitor zainteresovan za privatizaciju Borelija. Italijani su najavljeni i za ulaganja u AD Aleksa Šantić. Dugo već kola priča o Ferero plantaži lešnika. Interesovanje postoji za Graničar, te Severtrans, gde je ponovo je aktuelizovana dilema, Dunavprevoz, kupac iz inostranstva ili javno preduzeće. Pre ulaska u proces prikupljanja ponuda, partneri iz Grčke najavljeni su kao potencijalni ulagači u Zastavu specijalni automobili. Država još uvek nije potpuno definisala kriterijume za vodna preduzeća Dunav Tisa i Zapadna Bačka pa se te firme praktično ni ne pominju u ovom procesu. 
Poslednji somborski privredni subjekt za privatizaciju je AD Radio Sombor. Nekadašnji lokalni medijski servis se nikad do kraja nije oporavio od prethodne privatizacije, ali to ne znači da nema zainteresovanih kupaca. Ozbiljno se govori da će novi vlasnik radija postati direktor RTV Sreće, Milorad Radović. On je 2008. godine konkurisao za lokalnu radio frekvenciju, koja je na konkursu ipak pripala Radio Fortuni. Kako smo saznali, RTV Sreće, iako samo kablovski emiter, očekuje da će na ovogodišnjem medijskom konkursu grada Sombora, biti vrednovana kao najuticajniji medij na našoj teritoriji, na osnovu čega bi ostvarili pravo na višemilionsku podršku za informisanje građana.
savamajstor @ Čet, 16.10.2014. 01:29
ad aleksa šantić ad graničar gakovo u restruktuiranju ad severtrans u restuktuiranju agencija za privatizaciju betonjerka boreli pismo o zainteresovanosti ponuda privreda radio sombor rtv sreće soinfo.org sombor
• Refinansiranje i informisanje na mađarskom

Ministarstvo kulture i informisanja objavilo je rezultate konkursa za medije.

Foto 1555Somborska „medijska scena” je na na ovom konkursu zaslužila 525.000 dinara. Sredstva će podeliti tri medija, koji će, kako je predviđeno projektima, obezbediti informisanje na srpskom i mađarskom jeziku. Drugu godinu za redom isti projekat RTV Sreće našao se među izabranima. Ovog puta „Ravangradske priče” nagrađene su gotovo dvostrukom većim iznosom nego lane, ukupno 325.000 dinara. Preostala dva somborska projekta tiču se informisanja građana na mađarskom jeziku. Po 100.000 dinara za „Mađarski mozaik”, odnosno za „objavljivanje informativnog sadržaja u Somboru na mađarskom” podršku Ministasrtva kulture zaslužili su Somborske novine i agencija koja punih pet godina, uz podršku direktora Razvojne agencije grada Sombora, ali i drugih gradskih „moćnika”, nelegalno koristi gradsku kablovsku frekvenciju. Inače, ova agencija u „svojim medijima” još uvek nije objavila ni jednu autorsku vest. Portal SOinfo.org još jednom skreće pažnju da sa ovom agencijom nema bilo kakve veze! Takođe, upozoravamo Vas i da su se „akviziteri” te agencije, u nekoliko navrata, lažno predstavljali i dovodili građane u zabludu, navodeći da su angažovani od strane SOinfo.org portala. 
Na ovogodišnjem medijskom konkursu Ministarstva kulture odbijeni su projektni predlozi Radio Sombora, TV Spektar i NVO „SO open”.
savamajstor @ Sre, 12.03.2014. 05:01
društvo mađarski mozaik ministarstvo kulture i informisanja nvo so open radio sombor ravangradske priče razvojna agencija grada sombora rtv sreće sombor somborske novine tv spektar
• „Podrška” medijima (15)

Radio Sombor, TV K-54, Radio Fortuna i SOinfo.org pokrenuli su krajem novembra zajedničku inicijativu za finansiranje javnog informisanja na teritoriji grada. Po završetku prvog somborskog medijskog konkursa najmanje sume predviđene su upravo za one koji su „podigli glas”.

Foto 2992Foto 15893Foto 11150Gradskom budžetskom projekcijom za 2013. godinu izdvajanja za Radio Sombor skraćena su za pola miliona dinara, da bi zatim uz Radio Fortunu, uslovima konkursa, bio automatski isključen iz procesa dodeljivanja sredstava. Potpisnik inicijative, TV K-54 je među tri lokalne televije dobio najmanje novca, dok je portal SOinfo.org, matične NVO SOopen, vrednosno izjednačen sa agencijom koja se služi našim imenom i koja na osnovu spornog ugovora (Veselovski-Hajtl) uzurpira kablovski kanal u posedu Grada Sombora. 
Najviše novca na medijskom konkursnu zaslužila je televizija sa upitnim vlasničkim statusom. Spektru, odlukom Gradskog veća, pripada 1,4 miliona dinara. RTV Sreće će moći da povuče 1,2 miliona dinara, dok će televizija sa najdužim vekom, TV K-54, imati pravo na 1,1 milion dinara. Lokalni ministri su preostalih 300.000 dinara iz medijskog budžeta podelili na „ravne časti”. Po 150.000 dinara iz gradske kase očekuju televizija koja nema novinara, urednika niti je do sada proizvela i jednu sopstvenu vest, te somborski informativni portal SOinfo.org, koji, još jednom ponavljamo, nema veze sa Sombor.tv by RAGS, niti sa jednom objavljenom informacijom na tom kablovskom kanalu. Takođe, SOinfo.org nema veze ni sa istoimenom agencijom.
savamajstor @ Pet, 28.06.2013. 02:20
društvo medijski konkurs radio sombor rags rtv fortuna rtv sreće soinfo.org sombor tv k-54 tv spektar
>>
123