Sport Kultura Društvo Obrazovanje Privreda Poljoprivreda Sela
• Podeljen medijski dinar (8)

Na predlog Komisije za ocenu projekata gradonačelnica Dušanka Golubović donela je Rešenje kojim je podeljeno osam miliona dinara somborskim medijima.

Foto 16006Na konkurs je podneto ukupno 15 prijava. Komisija je odlučila da pet pristiglih prijava ne ispunjava uslove za učešće, odnosno opšte i specifične kriterijume za dodelu sredstava. Zbog toga su odbijeni projekti Jevrejske opštine Sombor, Agencije „Beta Pres” doo iz Beograda, Agencije „Soinfo” iz Sombora, Agencije za marketing „BB Media” iz Bačkog Brestovca i udruženja „Danubius” iz Novog Sada. Najviše sredstava iz budžeta grada dobile su dve somborske televizije:  TV K-54 2,5 miliona i RTV „Radio Sreće” 2,4 miliona dinara. „Somborske novine” dobile su okruglo million dinara. Ostalim učesnicima pripalo je daleko manje sredstava od pomenute trojke.
„Zoana pres” doo Sombor, odnosno Radio „Fortuna” dobila je 600 hiljada dinara, Radio „Blagovesnik” 450.000 dinara, UG „Bunjevački media centar” Sombor 300.000 dinara, UG „SO open” Sombor - SOinfo.org – 300.000 dinara, „Soinfo media centar” doo Sombor 250.000 dinara. Po sto hiljada dinara pripalo je Hrvatskom kulturnom društvu „Vladimir Nazor” iz Stanišića i za drugi projekat udruženja „Bunjevački media centar”. U prilogu vesti možete preuzeti Rešenje o dodeli sredstava.
milangagrčin @ Ned, 26.06.2016. 23:03
društvo dušanka golubović gradonačelnica hkd vladimir nazor komisija za ocenu projekata medijski konkurs radio blagovesnik rtv radio sreće sombor somborske novine tv k 54 ug “bunjevački media centar” sombor zoana pres doo sombor (radio fortuna)
• Pismo načelnice Golubović (5)

Udruženje novinara Srbije je SOinfo.org portalu prosledio odgovor načelnice Odeljenja za društvene delatnosti Grada Sombora, Dušanke Golubović, povodom jučerašnjeg saopštenja UNS-a, koje je prouzrokovao izveštaj sa sajta.

- Dana 1. juna 2015. godine izdali ste saopštenje pod nazivom „Insistiranje na sprovođenju Zakona nije pritisak” u kojem demantujete navode načelnice Društvenih delatnosti Grada Sombora Dušanke Golubović koja je na tribini „Kuda idu sredstva za kulturu, medije, decu i mlade Sombore Grade?!”, na pitanje novinara zašto je novac iz budžeta Grada za sufinansiranje medijskih sadržaja dodeljen preduzeću iz Apatina koje je u blokadi, odgovorila da je „Gradska uprava trpela neviđen pritisak od Udruženja novinara Srbije da se medijima van teritorije Grada Sombora dozvoli da učestvuju na konkursu za sufinansiranje medijskih projekata”. U vezi sa izdatim saopštenjem obaveštavam Vas da citiranu rečenicu nikad nisam izgovorila, kao i da nisam u bilo kom drugom kontekstu rekla niti smatram da je Udruženje novinara Srbije imalo uticaja na utvrđivanje Kriterijuma za dodelu sredstava budžeta Grada Sombora namenjenih sufinansiranju projekata proizvodnje medijskih sadržaja, a posebno na postupak raspodele sredstava. O navedenom svedoči audio zapis sa pomenute tribine objavljen na internet prezentaciji organizatora, odnosno Somborskog edukativnog centra Sombor. Shodno navedenom, tekst pod nazivom „Pritisak UNS-a na medijskom konkursu” koji je objavljen na portalu SOinfo.org predstavlja isključivo interpretaciju njegovog autora. Preduzeće Unija plus iz Apatina ostvarilo je pravo na dodelu sredstava u skladu sa članom 3. Kriterijuma za dodelu sredstava budžeta grada Sombora namenjenih ostvarivanju javnog interesa u oblasti javnog informisanja. Ovo pravo navedeno preduzeće ostvarilo je kao pravno lice koje se bavi proizvodnjom medijskih sadržaja i koje je priložilo dokaz da će sufinansiran medijski sadržaj biti realizovan putem medija koji je upisan u registar medija, ima sedište i proizvodi programski sadržaj koji je dostupan na teritoriji grada Sombora u trajanju od najmanje godinu dana, što je u konkretnom slučaju Televizija Fortuna vlasnika STV KA-54 iz Sombora. Navedeni Kriterijumi, koje je utvrdilo Gradsko veće, nisu se menjali i pored upućenih preporuka, a činjenica da je pomenuti pravni subjekt u blokadi onemogućava prenos sredstava istom, dok ovo stanje traje i dok se ne steknu uslovi da opredeljena sredstva budu namenski utrošena za realizaciju odobrenog projekta u predloženom obimu. Koliko mi je poznato, Komisija za raspodelu sredstava je svoj predlog utvrdila na osnovu definisanih kriterijuma i kvaliteta predloženih projekata. 
S poštovanjem, 
načelnik Dušanka Golubović
savamajstor @ Uto, 02.06.2015. 21:38
društvo dušanka golubović medijski konkurs načelnica odeljenje za društvene delatnosti portal soinfo.org sombor stv ka-54 televizija fortuna udruženje novinara srbije unija plus apatin
• UNS: Insistiranje na sprovođenju Zakona nije pritisak (5)

Saopštenje Udruženja novinara Srbije.

Foto 24954 Udruženje novinara Srbije (UNS) demantuje navode načelnice Društvenih delatnosti Grada Sombora Dušanke Golubović koja je na tribini „Kuda idu sredstva za kulturu, medije, decu i mlade Sombore Grade?!“ na pitanje novinara zašto je novac iz budžeta Grada za sufinaniranje medijskih sadržaja dodeljen preduzeću iz Apatina koje je u blokadi, odgovorila da je „Gradska uprava trpela neviđen pritisak od Udruženja novinara Srbije da se medijima van teritorije Grada Sombora dozvoli da učestvuju na konkursu za sufinansiranje medijskih projekata“
UNS napominje da nije vršio pritisak, već je u skladu sa Zakonom o javnom informisanju i medijima tražio od Gradske uprave da pod ravnopravnim uslovima omogući da se na konkurs za projektno sufinansiranje medijskih sadržaja pojave i mediji čije sedište nije na teritoriji Grada Sombora. Zakonom o javnom informisanju i medijima i Pravilnikom o sufinansiranju projekata za ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja predviđeno je da pravo učešća na konkursu imaju izdavači medija koji su upisani u Registar medija, kao i pravna lica i preduzetnici koji dostave dokaz da će sufinansiran medijski sadržaj biti realizovan putem medija i da nigde nije navedena odredba po kojoj podnosilac projekta mora imati sedište na teritoriji lokalne samouprave koja raspisuje konkurs. UNS je insistirao da se konkurs Sombora uskladi sa propisima, ali ni na koji način ne može da preuzme odgovornost za to kome će novac biti dodeljen, tim pre što su, mimo Zakona, u komisiji u Somboru bili „medijski stručnjaci”, a ne predstavnici koje je UNS, zajedno sa kolegama iz drugih novinarskih i medijskih udruženja, predložio. Sombor je jedina od 37 lokalnih samouprava u Srbiji koju je UNS kontaktirao i koja je insistiranje UNS-a na sprovođenju Zakona nazvala pritiskom. UNS ističe da Grad Sombor nije izmenio uslove konkursa kako je tražio UNS, a ni takve svoje nezakonite uslove nije poštovao, pa je novac dodelio preduzeću čije sedište nije na teritoriji Sombora, a koje je pritom u blokadi skoro godinu dana. UNS pita načelnicu Dušanku Golubović da li je i ko vršio pritisak da novac za projektno sufinasiranje medijskih sadržaja iz budžeta grada Sombora bude dodeljen blokiranom preduzeću iz Apatina, čiji je vlasnik stranački kolega somborskog gradonačelnika? UNS takođe pita somborske vlasti da li je javni interes građana Sombora da njihovim novcem budu namireni poverioci pomenutog preduzeća i poboljšana njegova likvidnost, umesto sufinansiranja medijskog sadržaja?
mifi @ Pon, 01.06.2015. 23:53
apatin društvo dušanka golubović mediji medijski konkurs novinar odeljenje za društvene delatnosti politika sombor uns - udruženje novinara srbije
• „Podrška” medijima (15)

Radio Sombor, TV K-54, Radio Fortuna i SOinfo.org pokrenuli su krajem novembra zajedničku inicijativu za finansiranje javnog informisanja na teritoriji grada. Po završetku prvog somborskog medijskog konkursa najmanje sume predviđene su upravo za one koji su „podigli glas”.

Foto 2992Foto 15893Foto 11150Gradskom budžetskom projekcijom za 2013. godinu izdvajanja za Radio Sombor skraćena su za pola miliona dinara, da bi zatim uz Radio Fortunu, uslovima konkursa, bio automatski isključen iz procesa dodeljivanja sredstava. Potpisnik inicijative, TV K-54 je među tri lokalne televije dobio najmanje novca, dok je portal SOinfo.org, matične NVO SOopen, vrednosno izjednačen sa agencijom koja se služi našim imenom i koja na osnovu spornog ugovora (Veselovski-Hajtl) uzurpira kablovski kanal u posedu Grada Sombora. 
Najviše novca na medijskom konkursnu zaslužila je televizija sa upitnim vlasničkim statusom. Spektru, odlukom Gradskog veća, pripada 1,4 miliona dinara. RTV Sreće će moći da povuče 1,2 miliona dinara, dok će televizija sa najdužim vekom, TV K-54, imati pravo na 1,1 milion dinara. Lokalni ministri su preostalih 300.000 dinara iz medijskog budžeta podelili na „ravne časti”. Po 150.000 dinara iz gradske kase očekuju televizija koja nema novinara, urednika niti je do sada proizvela i jednu sopstvenu vest, te somborski informativni portal SOinfo.org, koji, još jednom ponavljamo, nema veze sa Sombor.tv by RAGS, niti sa jednom objavljenom informacijom na tom kablovskom kanalu. Takođe, SOinfo.org nema veze ni sa istoimenom agencijom.
savamajstor @ Pet, 28.06.2013. 02:20
društvo medijski konkurs radio sombor rags rtv fortuna rtv sreće soinfo.org sombor tv k-54 tv spektar
<<
12