Sport Kultura Društvo Obrazovanje Privreda Poljoprivreda Sela
• Odbornici: Finansiramo najgore na medijskoj sceni

Saopštenje troje odbornika somborske skupštine.

Foto 31474- Grad Sombor na nedavno završenom konkursu za sufinansiranje medija doneo je odluku da novcem građana Sombora finansira takve medije kao što su Informer, Srpski telegraf, Studio B, BB radio... Vođeni isključivo stranačkim interesima, jer je opšte poznato da spomenuti mediji već dugi niz godina uspešno sarađuju sa Srpskom naprednom strankom, Grad Sombor je dodelio ovim tabloidnim medijima preko dva miliona dinara! Imajući u vidu da su i prethodnih godina somborski naprednjaci opredeljivali sredstva za medijske projekte koji su usko povezani sa pomenutom strankom, kao recimo 2015. godine kada su poverenik SNS-a za Apatin, Ilija Bursać, i njegova firma Unija plus dobili 500.000 dinara, iako je spomenuti medij tada bio u blokadi, postaje očigledno da mi, građani Sombora, već godinama finansiramo ono najgore što medijska scena u Srbiji može da ponudi. Za navedene činjenice odgovorni su isključivo gradonačelnica Dušanka Golubović, kao i većnik Nemanja Sarač, koji je od nedavno član SNS-a, te zahtevamo da građanima Sombora kažu koji je to njihov interes zadovoljen da finansiraju spomenute medije, dok na drugoj strani pokušavaju da degradiraju najuticajniji lokalni portal, SOinfo, kome su opredelili sramnih 20.000 dinara i time pokazali da im ne odgovaraju mediji koji objektivno izveštavaju i koji nisu pod direktnom kontrolom stranke na vlasti. „Skandalozno”, „Nećete verovati šta se dogodilo potom”, „Panonska pizda”, „Ima muda”, „Mina se je*ala sa trojicom za 4.000 dinara”, samo su neki od naslova koji krase dnevne novine Informer i pitamo se da li biste voleli da vidite i tekst o Somboru odmah pored takvih naslova, da li je to taj napredni Sombor koji smo dočekali?! Ili je možda naslov iz Informera „Jokiću, bruko! Izdao si Srbiju, sramoto!” način kako su Informer i slični mediji planirali da promovišu Sombor i njegove građane? Pitanje ovog medijskog konkursa pokrenućemo i na narednom zasedanju somborske skupštine jer smatramo da se na ovaj način šteti ugledu Grada Sombora, te se troši novac građana Sombora na nešto od čega neće imati apsolutno niko koristi sem nekoliko ljudi na prvom spratu Županije! - navodi se u saopštenju odbornika u Skupštini grada Sombora Dragana Nikodijevića, Dragane Đapić i Srđana Marijanovića.
savamajstor @ Čet, 07.06.2018. 06:00
bb radio dragan nikodijević dragana đapić društvo dušanka golubović ilija bursać informer konkurs mediji nemanja sarač odbornici skupština grada sns soinfo.org sombor srđan marijanović srpska napredna stranka srpski telegraf studio b unija plus
• „Pirat” tiho preuzeo Radio Sombor (8)

Agencija za privatizaciju Republike Srbije je 30. oktobra Privrednom sudu u Somboru podnela zahtev za pokretanje stečajnog postupka u Radio Somboru. Dan kasnije, radnicima Radio Sombora prestao je radni odnos, da bi njihovo mesto zauzeo je „zakupac prostorija” Goran Medić.

Foto 4610Kako je u dopisu SOinfo.org portalu navedeno, Radio Sombor AD se do 26. oktobra nalazio u postupku privatizacije. Tada je Agencija za privatizaciju donela Zaključak o obustavi postupka jer do zakonom predviđenog roka (1. jula 2015.) nije objavljen javni poziv za prodaju kapitala, odnosno društvo potom nije postupilo u skladu sa Uredbom o prenosu kapitala zaposlenima bez naknade. Svi zaposleni (ukupno šestoro) prijavili su se, do 31. oktobra, za socijalni program i odlučivanje o njihovim zahtevima je trenutno u toku - navode iz Agencije za privatizaciju. Inače, nadležni u Agenciji su izvestili da za Radio Sombor nije upućeno ni jedno pismo o zainteresovanosti za privatizaciju. Po svemu navedenom reklo bi se da je regionalni radio emiter praktično prestao da postoji, što međutim, „na terenu”, i nije tako.
Pravni vakum iskoristio je ko drugi, no čuveni „somborski medijski pirat” Goran Medić. Kako je objavila Radio televizija Vojvodine, pre proglašenja stečaja prostorije radija zakupio je vlasnik Blu radija iz Odžaka Goran Medić, koji nije želeo da govori u kameru, ali je izjavio da je prostor zakupio i da tu planira da otvori neko dopisništvo. Zastupnik državnog kapitala Bojan Đurović ovaj slučaj obrazložio telefonskom izjavom da je sva imovina Radio Sombora popisana i da će njenom prodajom biti namenjena dugovanja radnicima, a da zakupac samo brine o opremi, jer je u prostorijama koje je iznajmio. Kako kažu novinari Radio Sombora, Medić nelegalno koristi njihovu opremu i emituje program. Siniša Stričević, novinar Radio Sombora je rekao da se radi o klasičnoj uzurpaciji državne imovine i upitao kako je moguće da zakupac prostora može da koristi, miksetu, predajnik i praktično preuzme program Radio Sombora. On je podsetio da dozvola za emitovanje programa Radio Sombora ističe 16. decembra što dodatno ukazuje na zloupotrebu, jer ostaje nejasno ko će do tada uzimati novac od malih oglasa, reklama, ako u prostorijama radija nema nikoga osim direktora i zakupca - objavila je Radio televizija Vojvodine.
Novi zakupac prostorija Radio Sombora u Gradskoj kući je gotovo punu deceniju „u medijskim vodama”. Sve do 2012. godine Goran Medić je nelegalno emitovao program piratskog BB radija. U tom periodu protiv njega je podneto nekoliko krivičnih prijava i zaplena imovine. Nakon toga Medić je na najblaže rečeno čudan način preuzeo TV Spektar, koji je potom doveo do bankrota. Ništa bolje nije prošao ni nedeljnih Glas naroda. Inače, kako smo ranije pisali, računi Avalon doo, matičnr kuća Blu radija iz Odžaka, a od 2015. godine BB radija, blokirani su punih 1.100 dana.
savamajstor @ Pet, 20.11.2015. 04:18
agencija za privatizaciju avalon doo bb radio blue radio bojan đurović društvo glas naroda goran medić radio sombor siniša stričević sombor tv spektar
• Kako zaustaviti „pirata” Gorana Medića?! (22)

Nekadašnji vlasnik nelegalnog BB radija uzurpirao je televiziju Spektar.

Foto 2992Goran Medić, ne dozvoljava većinskom vlasniku, Bogdanu Magliću, da preuzme upravljanje lokalnim emiterom. Iako je uredno obavešten o promenama u vlasničkoj i upravljačkoj strukturi TV Spektar, Medić odbija da preda dužnost novopostavljenoj direktorki Jeleni Barac, te da joj na raspolaganje stavi imovinu preduzeća. Medić je u međuvremenu prekinuo emitovanje programa TV Spektar i tim postupkom u pitanje doveo i opstanak same televizije, odnosno dozvole za zemaljsko emitovanje na lokalnoj frekvenciji. Inače, poznati medijski pirat Goran Medić, je, bez obzira na sve probleme, proglasio „kolektivni godišnji odmor” u TV Spektar. Zbog svih postupaka, matično preduzeće Spektar eksport import, je Privrednom sudu u Somboru podnelo tužbu protiv Gorana Medića. Tokom „direktorovanja” on je televiziju doveo na rub propasti. Punih šest meseci račun preduzeća je blokiran, na osnovu presude po tužbi stanara zgrade na Prvomajskom bulevaru. Svoja prava na Sudu je dokazalo i šest radnika, koji su otpušteni sredinom 2013. godine. Njima direktor Medić za pola godine rada nije isplatio ni jednu mesečnu zaradu. Izgledno je da će pravdu pred sudom potražiti i drugi poverioci.
Goran Medić je „u medije ušao” pre više od devet godina kao vlasnik piratskog BB radija. Prva prijava protiv njega, zbog nelegalnog emitovanja, podneta je krajem 2010. godine, da bi za dve godine, nakon nekoliko ozbiljnih krivičnih radnji, BB radiju bila oduzeta kompletna oprema. Ubrzo potom, uz saglasnost Zorice Bakić, postao je direktor TV Spektar. On je direktorskoj funkciji u televiziji uskoro dodao i funkciju direktora radija. Preuzeo je upravljanje Blu radijom iz Odžaka. I ta firma je sada u velikim problemima i još težom blokadom računa. U poslednje vreme Medić je „svoje delovanje” proširio i na štampane medije. Pominje se kao izdavač Glasa naroda, nedeljnika koji, na svu sreću, nije dospeo u ruke čitalaca.
savamajstor @ Čet, 21.08.2014. 06:00
bb radio blokada računa bogdan maglić direktor društvo goran medić jelena barac mediji radio blue odžaci sombor tv spektar
• Ugašen BB radio! (17)

Zajedničkom akcijom inspektora Republičke radiodifuzne agencije, Republičke agencije za telekomunikacije i službenika somborske policije danas je zaustavljeno emitovanje piratskog BB radija - obavešten je SOinfo.org.

Nadležni organi su popodne ušli u prostorije nelegalnog emitera, BB radija, zaplenili opremu i konačno zaustavili piratsko emitovanje programa na frekvenciji 96,7 MHz. Po našim saznanjima, uz emisionu opremu, oduzeti su i računari u kojima se nalazio celokupan marketinški sadržaj ove, tzv. radio stanice. Upravo to će biti osnov za podnošenje nove krivične prijave protiv osnivača i vlasnika, koji je program emitovao bez dozvole pune četiri godine, bez obzira na nekoliko ranije podnetih krivičnih prijava i više puta zapečaćenih prostorija. 
Moguća sankcija za vlasnika nelagalnog emitera, Gorana Medića, kreće se od novčane, do kazne zatvora u trajanju do najviše dve godine.
savamajstor @ Uto, 04.12.2012. 19:30
bb radio goran medić nelegalni emiter piratski radio ratel (republička agencija za elektronske komunikaciije) republička radiodifuzna agencija sombor
• Demantovana prodaja Spektra!

Televizija Spektar nije prodata - javio je danas SOinfo.org portalu, Jovan Jergić.

Foto 2992- Spektar je na prodaju, ali još uvek nije dobio novog vlasnika. Cena je višestruko veća nego što je navedeno u vesti - objasnio je Jergić, dodajući da televizija Spektar nema duga prema Republičkoj radiodifuznoj agencijiJergić nije demantovao da su vođeni pregovori sa vlasnikom piratskog BB radija, koji je krajem prethodne nedelje bio na „upoznavanju” sa zaposlenima u Spektru.
SOinfo.org je u subotu objavio da je većinski paket lokalne televizije Spektar prodat za 15.000 evra, te da je 51 odsto udela kupio Goran Medić, koji upravlja društvom sa ograničenom odgovornošću „Medić BB radio”. 
savamajstor @ Pon, 03.12.2012. 21:53
bb radio društvo goran medić jovan jergić lokalni emiter mediji sombor televizija spektar
>>
12