SOinfo > NUNS i NDNV: SNS novcem građana kupio dve televizije sa nacionalnom frekvencijom

Foto 9435Foto 22593- Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) i Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV) smatraju da kupovina kompanije Antena grupa – predstavlja unapred smišljen transakcijski mehanizam koji je imao za cilj da Srpska napredna stranka novcem građana postane vlasnik dve televizije za nacionalnom frekvencijom, Prve televizije i O2, kao i drugih medija kojima je osnivač ova kompanija. Smatramo međutim da ovaj slučaj svakako nije samo medijski, već da predstavlja jednu od najvećih političkih i ekonomskih afera u Srbiji danas. Iako su i Prva televizija i O2 i do sada bile naklonjene partijama na vlasti, očigledno da je procenjeno da treba ukloniti pojedine sadržaje u kojima se mogu čuti kritički tonovi, kao i da treba dodatno favorizovati SNS. Ove dve televizije će se, po svemu sudeći, pretvoriti u rezervoar partijskog novca i uticaja.
Podsećamo da je mehanizam stranačke kupovine medija već viđen na lokalnom nivou, a jedan od najdrastičnijih slučajeva je kupovina Novosadske TV i Dnevnika od strane portala Srbija Danas, bliskog SNS-u, poznatom po dramatičnom kršenju Kodeksa novinara Srbije. Svakodnevne, dramatično loše vesti koje stižu sa medijske scene postavljaju pitanje smisla nastavljanja dijaloga novinarskih i medijskih udruženja sa predstavnicima vlasti - navodi se u saopštenju novinarskih udruženja.
savamajstor
@ Sre, 05.12.2018. 19:36
savamajstor
Odgovor na temu Premeštanje teme