Bodgan Nikolić >

Bravo Aleksandre Vučiću. Istorijski uspeh, nikada bolji budžet, nikada više MMF zagrljaja i Svetske Banke poljubaca. Ogroman suficit, Srbija sposobna da vraća pare i dobija nove kredite koje će vraćati oni koji prežive ovu veliku radost zbog suficita u kasi. Državna kasica prasica!

E sad, ljudi ipak nisu statističke cifre, pa ovako nezahvalan moram da prokomentarišem ove istorijske uspehe vlade u ovako kratkom roku i mandatu. Možda nisam u pravu, uzimajući u obzir da je moj krug prijatelja i poznanika sastavljen od pristojnog sveta, akademskih građana, radnika i poljoprivrednih proizvođača, koji, nadam se predstavljaju još uvek većinu stanovnika i podanika ove usrećiteljske vlasti. Kako bilo, sve ukazuje da je televizijska bajka o ekonomskom prosperitetu daleko negde u zemlji čuda razlivene pink farbe.

Čitam da se oko toga svađaju i stručnjaci, jedno tvrdi Fiskalni savet a drugo Republički zavod za statistiku ali nisam stručan da ulazim u detalje. Ono što znam i vidim je, dosadan sam već sa ovom izrekom, satiranje pristojnog sveta. Otimačina je počela, a izgleda i završila, uzimanjem plata i penzija. Najviše su pogođeni penzioneri, zdravstveni i prosvetni radnici. Oni koji su i ranije bili, da ne grešim dušu, najbednije plaćeni za najodgovornije poslove. Za sve to, sa osmehom na licu zahvalio nam se Aleksandar Vučić uz poruku da moramo još više da radimo kako bi on i njegovi naprdnjaci imali šta da pokažu svojim mentorima.

Ovakav suficit budžeta doveo bi do ozbiljne rasprave u svakoj iole ozbiljnoj mesnoj zajednici. Deficit ne valja ali i suficit, pogotovo u državnom budžetu, pokazuje da se nije odgovorno odnosilo prema raspoloživim resursima. Nesposobnost vlasti da pravilno rasporedi sredstva dobijena od podanika nije baš razlog za slavlje. Još gore je kada otete pare od građana nisu upotrebljene za korisne stvari već za punjenje kasice prasice i reklamu istorijske „domaćinske“ vlasti. Samo za primer, koliko dece je moglo biti lečeno, koliko škola opremljeno (ne mislim na ono svečano otvaranje ograde u Kovinu, to spada u psihijatriju), koliko gladnih beskućnika obučeno i nahranjeno.

Najveći domaći gubitaši, strani bogataši uvezani sa domaćim preko Delavera i ostrvskih egzotičnih državica, pljačkaši dvedesetih i oni kasniji, kriminalci i mafija, estradni seljobriti i politički beskičmenjaci, vlasnici galerije partijskih knjižica, i dalje profitiraju, dobijaju subvencije, stanove i poreske olakšice. Sve to na grbači penzionera i pristojnih građana kojima se sigurno povraća od zahvalnosti vladi Aleksandra Vučića na ovako uspešnoj godini.

Živela nam državna kasica prasica, više dana neg’ kobasica!

P.S.

Zahvaljujem se mojoj prababi čija je ovo često bila uzrečica, iako nisam siguran da je ona i autor.

Bodgan Nikolić (sailor) @ Ned, 01.01.2017. 17:56
Prethodna blog poruka Sledeća blog poruka

Komentari

<<>>
1234
h8r, ne funcioniše politika baš tako. Na primer, Tadić podržava Jeremića, Čeda nikog od njih dvojice, Čanak i DJB još ćute. I nema nikakve završene priče.

Kobra, po komentarima vidim da si se vratio u SNS. Radujem se, konačno sa nekim normalnim iz SNS da polemišem. Više ni moja šala da smo Kobra i ja jedina opozicija u ovom gradu ne pije vodu. :-)


Polupismen
@ Sre, 11.01.2017. 11:38
Polupismen te koje nabrojah da imalo imaju savesti davno bi nestali s političke scene ! Smiley
Kapucino
@ Sre, 11.01.2017. 12:09
Kapucino
h8r, Berkas ili kako ga oni onomad u aprilu proleca gospodnje  2016 god. nazvase otpadnik od matice SNS-a pod rednim brojem 7, se vraca u velikom stilu.  
JerryD
@ Sre, 11.01.2017. 13:02
JerryD
h8r penzije jesu stečeno pravo, i opet podvlačim da ja to i ne dovodim u pitanje, pa mi prema tome nemoj to ni pripisivati. jedino u čemu se verovatno ne razumemo, jeste iznos penzije koji se isplaćuje. 
Dakle, penzija DA, ali iznos nigde nije garantovan, a jedina garancija je stanje države, priliv novca...Bio sam jasan da je prilikom nerealnih podizanja penzija, što je rađeno u vreme DS da bi se zadovoljio klan Krkobabića, a na žalost koji i sada čine vladajuću većinu ( moj stav ) i plata da bi se "podmitio" javni sektor, sve to rađeno NA VERESIJU, a ne sa realnim novcem, i duboko sam ubeđen da to nije dobar put, da se nekom daje nezarađeno a da to vraćaju naredne generacije... 

polupismen:
I dalje te pozivan da pričamo jezikom činjenica, ma kakve one bile, jer lagano poprimaš manire ovde prisutne levice. dakle, činjenice DA, karikiranje NE... Smiley


Kobra
@ Sre, 11.01.2017. 13:32
@Polupismen
Ti kazes da nema, a ja sam 90% siguran da ima. Odredjeni parametri jasno to govore, a o tome vise moze na PP (ako hoces) jer necEM da bacam bisere pred svinje (ako znas na sta mislim).

@Kobra
A na konto cega odredjujes iznos penzija? Ako je moj deda (npr) sebi uplacivao "najvecu tarifu" dok je bio radno sposoban privatnik, koliku on penziju treba da ima? Neka je po obracunu 60 000 dinara. S druge strane tvoj deda nije razmisljao na taj nacin i sebi je, kao radno sposoban privatnik, uplacivao "najnizu tarifu". Obojica su bili privatnici, obojica su sami sebi uplacivali doprinose ALI moj deda je izgubio 10% svoje penzije (KOJU JE SAM UPLACIVAO!!!!) zato sto je jednom nesposobnom politicaru, koji dan radnog staza nema, palo na pamet da je to resenje. Tvoj deda nije izgubio nista jer je uplacivao nizu tarifu. Pa cekaj bre, kako to moze tako? Kakav crni iznos, kakvi bakraci? Ako je deda odabrao takvu "tarifu" da mu penzija bude ~400$, ko i s kojim pravom to moze da mu oduzme? 
Srecom, medju penzionerima postoji ucenih ljudi koji ce te pare da DOBIJU iako ce morati da teraju do Strazbura. Znas ko ce to da vrati? Poreski obveznici. Samo me zanima da li ce morati SVIMA da vrate ili samo onima koji su dobili tuzbu. Znaci penziju NE MOZES da oduzimas/smanjujes/sakatis itd zato sto si nesposoban da "pravis pare" u preduzecu koje se zove DRZAVA. Penzija je IMOVINA zagarantovana USTAVOM. To je poenta.. 

menjano pre 6 meseci
h8r
@ Sre, 11.01.2017. 14:33
h8r
h8r
mi se opet ne razumemo, izgleda da nam obojici treba tumač... ajde nemoj da kvarimo odnose zbog različitih tumačenja jednog prava...

nego, nisi me ubedio samo iz jednog razloga, a to je činjenica da uopšte ne pšominješ nerealna povećanja tih istih penzija, a ja dodajem i plata zaposlenih u javnom sektoru.
Niko se nije pobunio, pa ni tvoj deda ( ne zameri, nadam se da je živ i zdrav ) kad je Tadić olako podigao 10-11% linearno jer je to tada odgovaralo, niko se nije pitao da li je to sakaćenje, ali sakaćenje države, sakaćenje nečije budućnosti, zaduživanje još ne rođene dece.

I dalje tvrdim da se može trošiti samo ono što se ima, a sve ostalo, pa i pozivanje na pravo, a koje uzgred nije ukinuto, meni liči na pomalo neodgovoran odnos prema generacijama koje tek dolaze. 
pravičnija bi bila priča, da li je ono što imamo i stvorimo, pravilno i pravično raspoređeno prema radu i zaslugama... TO JE PRAVA PRIČA, i jedina rekao bih !!! 


Kobra
@ Sre, 11.01.2017. 20:41
Ne vredjamo se pa necemo nista pokvariti, barem ja tako mislim.
Dedu sam uzeo za primer, mogao sam napisati baba/tata/mama/ujak/stric itd ali deda mi prvo palo na pamet pa otud deda.. 

Nisam spomenuo direktno, sad ce spomenem.. 
Elem, opet nisi u pravu.. Penzije su povecane 10% sto je MALO s obzirom da je dinaru vrednost drasticno (!!!) pala posle 2000. godine. Po mnogim strucnjacima dinar je i dalje precenjen itd ali to je neka druga prica. Ako sam ja (da ne bude zabune oko dede) od svoje penzije 2000. godine mogao da kupim 450 kila sira trapista mesecno, a 2006. za ISTU penziju mogu da kupim 150 kila sira trapista mesecno. O cemu se tu radi? Sram ih bilo, digli cenu sira trapista i to 3 puta?! Poslusaj sta Miodrag Zec ima da kaze na tu temu i kako objasnjava trostruki porast cena, vestacku "snagu" dinara i istu platu.. Profesor Zec to najbolje objasni jer koristi "banalne" primere pa moze svako da razume tj. razume onaj ko hoce.. 
Da pokusam jos slikovitije da objasnim... Ako sam ja 2000. godine dobijao penziju 200 evra (tada oko 16000din), a 2014. godine dobijam penziju isto 200 evra ( tada oko 24000din) problema nema. Penzija je "ista". Medjutim ja sam 2000. godine dobijao 16 000 dinara, a posle Tadicevog povecanja (smesnog, sramnog, bezobraznog, spinerskog i jos 48 pogrdnih reci) dobijam 17600 dinara. O cemu mi pricamo? Kakvo povecanje? Je l' to bahacenje nad drzavnim budzetom zarad politickih poena ili najotrcaniji moguci spin/trik za "siroke narodne mase"? Znas i sam da ima 1000 drugih stvari gde se vrsi(lo) bahacenje i to pravo besramno bahacenje.
Da od mene neko trazi da se odreknem 10% penzije koju sam ja zaradio KAO PRIVATNIK gde sam SAM SEBI uplacivao doprinose, e pa to nece da moze. Neodgovoran odnos prema generacijama koje dolaze bi bio da svoju decu i unucad ucim da "budu srecni sto imaju krov nad glavom", da "budu srecni sto je samo 10% skinuto sa plate, a ne 20-50%", da "cute i trpe", da nauce "da plivaju u sistemu", da uvek "biraju manje zlo", da uvek "idu linijom manjeg otpora" i slicne gomile gluposti kojih sam se naslusao na sve strane. 
Po meni je 100 puta odgovornije da ucim svoju decu i unucad da NE DAJU ONO STO JE NJIHOVO i da se BORE ZA ONO STO JE NJIHOVO! Sto bi rekao Dragan Jovanovic: "Vi ste kakili u gace dok sam ja svoju penziju zaradjivao, prema tome pokrijte se usima. Ja cu svoje pare da dobijem kad-tad." 
To je prava prica druze moj...

menjano pre 6 meseci
h8r
@ Sre, 11.01.2017. 22:46
h8r
sijaset primera bih i ja mogao sad da istresem ovde, i to banalnim jezikom poput Zeca, ali čemu sve to, čemu sva ta poređenja kad je realnost sasvim na drugom kraju planete, kad jednostavno za sve te račune i poređenja nema dovoljno onih koji rade i realno odvajaju realan novac. 
Nigda u Ustavu nema zapisano da država mora da dorira iz budžeta isplatu penzija, pa dotira, i to ne samo ova Vlada već i sve predhodne, jer jednostavno opet nema dovoljno onih koji rade, sistem je neodrživ gde ima više onih koji "sisaju" od onih koji mleko daju.

Nikad, bar koliko je meni poznato, nije bilo da prilikom odlaska u penziju, bilo kome ista bude vezana za paritet, naprimer, 100kg oraha, ili 1/2 kile zlata. jedino bih ti dao za pravo, da je u penzionom rešenju utvrđeno paritet prema zlatu!!
Ali, šta bi ti rekao da kojim slučajem cena zlata padne na cenu kile hleba!!! opet ne bi bilo dobro, ali je samo dobro kad penzije idu gore, onda se niko ne buni, onda se ima, onda niko ne pita : ODAKLE pare, da li su realne ili pozajmljene. 

PS: i pozajmljivanju ima kraja, ili misliš da je pametno da se jednostavno doštampa bezvrednog papira koliko treba i tako da rešavamo krizu ?  to smo već prošli... i zato opet ponavljam, problem je što se neravnomerno raspoređuje ono što stvorimo, i tu je glavna karika !!!
Kobra
@ Sre, 11.01.2017. 23:12
@Polupismen
...Alal ti vera!
Divim se tvojoj upornosti da braniš neodbranjivo... 
No, hajmo redom.... 
Prvo, nazvati nekoga na portalu ološem najblaže je rečeno nepristojno. Neko ko se pokušava baviti politikom to ne bi smeo sebi da dozvoli. Ima li moderatora/admina ovde? 
Apropo te itse teme zbog koje si nekog i okarakterisao na taj način, reći ću ti da su i meni te okolnosti, pod kojima se desilo to "samoubistvo" blago rečeno sumnjive, ma koliko to tebe vređalo, a vidim da jeste jer ljudi na takav način reaguju samo kada su uvređeni. Mislim da imam pravo na ovakav stav, ispravi me ako grešim.
Drugo, braniti vladavinu DS-a na bilo koji način, malo je da tako kažem deplasirano, možda bolje rečeno besmisleno, ali opet se divim tvojoj upornosti, nemoj ni jednog trenutka da misliš da je drugačije. Stvarno ti svaka čast zbog toga! Mislim, braniti tezu da je period njihova vakta valja.. može se gledati i na više načina. Recimo  jedan, ti kapiraš da su nama svima vrane popile ovo malo mozga što imamo, ili drugi, da niko nije živeo u ovoj našoj nesrećnoj zemlji pre  '12. nego smo se svi doselili naknadno pa nam sad prodaješ priču u koju treba da poverujemo, ili treći, nismo bili svedoci i savremenici svih onih kriminalnih događanja u tom periodu iz bilo kojih drugih razloga, recimo da smmo prespavali, pa nam ti sad prepričavaš. Koji god scenario da izabereš, rezultat je isti! Veruj mi, gadi mi se pomisao da sad ponovo treba prepričavati na koje sve načine je taj period bio toliko odvratan i crn. Počevši od Đinđića, za kojeg mogu reći da mi je zaista žao zbog načina na koji je okončao, pa do Tadića, sve sami lopovi i prevaranti. Kada je reč o ovom prvom, jel se sećaš priče o nultim izborima, pa će kao kada dođe na vlast za godinu dana raspisati prve prave višestranačke, šta bi sa tim? Jel se sećaš svih afera samo pod njgovim vaktom? Otimanja mandata DSS-u u skupštini 2002, jer nije smeo da raspiše izbore, pa to završilo na Ustavnom sudu, pa DSS dobio nazad mandate? Jel se sećaš protivustavnog isporučivanja građana stranim sudovima i tribunalima? Afere oko Aranđela Markićevića predsednika tog istog Ustavnog suda, pa mešanja onog nesrećnog Batića probisveta u celu tu priču i višestrukog pokušavanja nametanja Grubača na to mesto? Privatizacija koju je vodio njegov jurišnik Vlahović, uništavanje srpskih banaka pod dirigentskom palicom Labusa i Dinkića, kao i komisija za sukcesiju pod istom tom protuvom Labusom, gde smo podelili sa ostalim republikama zlato koje je još Kraljevina unela u državu, a da ne pričamo o ambasadama, neke od tih ambasada koje je taj korumpirani idiot poklonio kupovao je još Kralj Milan. Fuj! A tek kada bih počeo o Živkoviću...
Treće, kad već prozivaš za saobraćajke, jel se sećaš možda minista Veselinova?! Dovodiš u vezu vlasnika privatne medijske kuće sa Premijerom, što je van svake pameti, a zaboravljaš aferu ministra iz vlade tog tvog Živkovića? Tek sam počeo i već mi je muka, mogu ovako do sutra, ali besmisleno je. Nikad kraja velikim delima DS-a... 
Da li je moguće da prozivaš SNS za devedesete, kažeš da je tada bio na vlasti?!  Znamo svi ko je tada bio na vlasti u republici, ali isto tako znamo ko je bio na vlasti na lokalu do pre koju godinu, i nismo zaboravili šta su/ste radili, zato i imate i vi i kolege iz ds toliko mandata koliko imate, a i to vam je puno.
Nemoj da nam pišeš o Karlovac, Karlobag, Ogulin i "branjenju", btw zaboravio si Karlovac-budi dosledan - ili prosto nisi znao? Jel možda misliš da ti ljudi ne znaju ko ih je branio svojim životima, a ko nije? Čiji su ti isti raseljeni Srbi simpatizeri i glasači (nažalost ovde u Srbiji), da nisu možda tvoji i DS-ovi? Jel možda Vučić pozivao na bombardovanje Srbije, ili naknadno išao na pregovore oko stvaranja predizborne opozicione koalicije sa Medlin Olbrajt i Sorošem? Misliš da smo to zaboravili?!
Što se tiče dugovanja, ajmo malo i o tome. Kažeš 16 mlrd - 26 mlrd. Bravo! Šta bi sa izveštajem o 53 milijarde dolara iznetih iz Srbije u periodu od 2002-2012 u poreske rajeve? Pričamo o novcu kome više niko ne može ući u trag. Izveštaj kaže da se pretpostavlja da je suma verovatno bar duplo tolika.... Ko je to izneo iz Srbije? Ko je u tom periodu bio na vlasti? Da nije Vučić ili ovaj tvoj?
I na kraju, da li ti stvarno stojiš iza teza iznetih u onom tekstu napisanom u Dojče Vele-u? 
Prvo, da li bilo koji novinar koji drži do sebe, a pritom je još iz EU, može i sme da da sebi za pravo da tako paušalno iznosi kliničke dijagnoze za bilo koga, a pri tome ga nije pregledao, a da ne zaboravimo činjenicu da nije doktor?! Da li su to vrednosti koje treba da prihvatimo na putu za EU? Pomozi mi ovde, malo sam dezorjentisan. 
Drugo, jel ti stvarno braniš tezu o "genocidu" u Srebrenici?!
Trće, koji bre nezavisni mediji u Srbiji? Jel možda misliš na Dinka Gruhonjića, Petra Lukovića i ostale koji se finansiraju preko Soroša i Rokfelerovog fonda za demokratiju - koje ironično ime btw ?


menjano pre 6 meseci
dailypaor
@ Čet, 12.01.2017. 03:19
dailypaor
@Kobra
Jesi ti poslusao Zeca? Jesi pogledao pola sata o cemu covek prica i kako prica? Da jesi, sigurno nebi lupio nesto tipa: "čemu sva ta poređenja kad je realnost sasvim na drugom kraju planete"..

Tacno sam znao da ces propustiti sustinu (samo se nadam da nije namerno).. Sir trapist sam uzeo kao najgluplji moguci primer koji uopste nije sustina recenog. Propustas da shvatis da NIKAKVA DOTACIJA NIJE IZVRSENA vec je inflacija pojela skoro pola penzije. To je sustina, a to sto ti nazivas dotacija sam ja nazvao "smesno, sramno, bezobrazno, spinersko i jos 48 pogrdnih reci". Pitanje odakle pare je DEPLASIRANO, shvati to vec jednom. Sta mene boli patka odakle pare za nesto sto sam ja zaradio u prethodnih 40 godina? Sta mene boli patka sto kompletni diletanti (u svakom smislu te reci) vode drzavu i sto nisu sposobni da naprave drzavu? To sam JA zaradio, to je moje i KRAJ PRICE. 

Jedino se mogu sloziti da se sredstva neravnomerno rasporedjuju i nista vise... 

Eo ti dodatno pojasnjenje

Penzije su u Srbiji umanjene zakonom kome je dat čudan i obmanjivački naziv: Zakon o privremenom uređenju načina isplate penzija ("Sl. glasnik RS", 116/2014). Prema tom nazivu moglo bi se pomisliti da je u pitanju propis kojim se privremeno menja tehnika i način isplate penzija, na primer, da ih više neće donositi poštar nego da će penzioneri sami morati da odlaze u poštu i da ih tamo podižu. Tek kad se pročitaju dve ključne odredbe tog kratkog zakona (čl. 2 i 3), vidi se njegov pravi smisao i stvarni cilj - da se pojedinim kategorijama penzionera umanje penzije. Zakon ima i mnoge druge formalne, ali i krupne suštinske nedostatke. U naslovu zakona stoji da je reč o privremenom uređivanju, tj. umanjivanju penzija, ali u njemu nema nijedne odredbe kojom se određuje rok tog privremenog stanja, pa je zbog toga zakon sam sebi protivrečan. Dokle će to "privremeno stanje" trajati ne zavisi od zakona, nego od volje koja stoji iznad zakona. Zakonodavac je postupio licemerno, pa je vremensko važenje zakona, u stvari, vezao za dužinu života penzionera; za jedne će on važiti kratko, za druge malo duže, a za neke mnogo duže, zavisno od toga kad im je suđeno da napuste ovaj svet.

Osim toga, pojedine odredbe zakona nisu u saglasnosti sa Ustavom, i to su njegovi osnovni i suštinski nedostaci. Ta ocena polazi od stava zauzetog u više odluka Evropskog suda za ljudska prava, kome se radi zaštite odnedavno mogu obraćati i građani Srbije, prema kome je penzija imovinsko pravo, tj. svojina građana. Ustav Srbije jamči mirno uživanje svojine i drugih imovinskih prava stečenih na osnovu zakona (član 58 stav 1). Već samo donošenje zakona o umanjenju penzija suprotno je toj odredbi Ustava jer je narušilo "mirno uživanje" penzionerskog prava stečenog na osnovu zakona. Istina, Ustav kaže da pravo svojine može da bude oduzeto ili ograničeno, ali samo u javnom interesu koji je utvrđen zakonom i to uz naknadu (član 58 stav 2). Zakonodavac je grubo ignorisao i jedan i drugi ustavni uslov. Javni interes za umanjenje penzija nije utvrđen zakonom regularno i argumentovano. Reći da se to čini "s ciljem očuvanja finansijske održivosti penzionog sistema" (član 1) nije dovoljno, kao što nije dovoljna ni časna reč predsednika Vlade. O naknadi, kojom Ustav uslovljava oduzimanje imovine građana, u zakonu nema ni reči. Čak suprotno tome, u članu 4 zakona stoji da će se isplata umanjenih penzija smatrati konačnom na osnovu čega se može zaključiti da nikakvu naknadu za ono što im bude oduzeto građani nikada neće dobiti. Taj je postupak zakonodavca očigledno protivustavan.

Na kraju, treba još istaći da se pri svakoj eksproprijaciji koja je zasnovana na pravu mora znati količina i vrednost imovine koja se oduzima. U slučaju ove eksproprijacije to je ostalo potpuno neodređeno. Penzioneri znaju koliko im se oduzima mesečno, ali koliko će im biti oduzeto ukupno, verovatno nikad neće saznati. Veličina njihovog prinudnog priloga "boljoj budućnosti" zavisi od dužine njihovog, po pravilu, kratkog penzionerskog života.

Autor je profesor Pravnog fakulteta u Novom Sadu


menjano pre 6 meseci
h8r
@ Čet, 12.01.2017. 09:34
h8r
dailypaor, hajde da krenem od kraja.

Pominješ Peru Lukovića i njegove veze sa Sorošem i Rokfelerom. A taj isti Luković bezrezervno podržava SNS od njihovog osnivanja do danas. Isti Pera Luković koji je oštro i prilično uvredljivo svakodnevno napadao Tadića i ljude oko njega ni jednom rečju nije kritikovao Vučića i bezrezervno je hvalio svaku njegovu odluku. Šta to treba da znači?

Okolnosti samoubistva su ti sumnjive? Samoubistva od pre dve decenije sa čijim si "činjenicama" upoznat preko Informera i drugih tabloida. Da je tu bilo bilo šta sumnjivo ne bi Saša Janković bio izabran za ombudsmana, na jednu od najodgovornijih funkcija u zemlji. Kada ste preuzeli vlast mogli ste da mu ne date drugi mandata. Umesto toga, u avgustu 2012. je jednoglasno dobio drugi mandat! A kada je krenuo da dira tamo gde nije trebao onda je neko iskopao to samoubistvo, jer ništa drugo nije moglo da mu se nađe. To je sramno.

Ne branim ja DS, samo poredim vašu i njihovu vladavinu. Oštro sam kritikovao DS na blogu B92 gde sam VIP autor od 2009 i privatno među svojim prijateljima. Dugo godina nisam izlazio na izbore duboko razočaran onima za koje smo se svi borili. A borili smo se i trpeli pretnje. Setim se često stihova Branka Miljkovića

Hoće li sloboda umeti da peva
kao što su sužnji pevali o njoj

Ono što vi naprednjaci kolektivno radite je ponavljanje laži kako je vreme od 2001. do 2012. bilo gore od devedesetih, valjda u nadi da će bezbroj puta ponovljena laž postati istina. 10 puta veće plate nisu dovoljan pokazatelj? Ko je za vreme Miloševićeve i vaše vladavine mogao da kupi TV, frižider, stan, auto?

Veći deo tvog komentara se svodi na rekla-kazala. Znaš li koliko je 50 milijardi? Misliš da to neko može sakriti? Toliki novac u ovako siromašnoj zemlji? 5 godina ste na vlasti, gde su hapšenja? Možemo da pričamo: mi smo naslednici SFRJ i ne damo vam ništa, ali koliko je realno? Koliko smo realno mogli da uradimo? Znaš li ti, ja ne znam. Paušalno izvlačiš zaključke, ali ništa nisi potkrepio činjenicama. Sve se svodi na "šta je babi milo, to joj se i snilo".

Politika SNS se danas svodi na "a šta su radili žuti". Stalno bežite od teme šta vi radite. Skoro 5 godina ste na vlasti u Srbiji, nepune 3 u Somboru. Imamo bespotrebne republičke izbore, prvo na dve godine, sada godinu dana od prethodnih. Umesto da radite vi samo pravite izbore. A kada su izbori onda sve stane. Dug Srbije raste nenormalno brzo, nema investicija, ovaj Bangladeš je naša realnost. Usavršili ste sve ono što je Boris Tadić započeo, od kontrole sudova i medija, do guranja stranačkih kadrova u sve svere naših života.

Zemlja nam tone, puca po svim šavovima. I zemlja i grad. Pogledaj oko sebe, ko su ljudi koji nam vode Sombor? Ko vodi Srbiju? Danas je Beograd bez grejanja, jedan od dva grada u Evropi. Drugi je Zenica. Mercedes je otvorio novu fabriku. U Mađarskoj. Lekari se ne šalju na specijalizaciju, u Somboru fali specijalista, Hitna pomoć radi sa 10 lekara, a treba 16. Nemamo anesteziologe, dermatologe, a nestaje i drugih specijalnosti. Dali ste Farbriku akumulatora mafijašu iz Veternika, uništili ključnu fabriku za Sombor. Zbog bahatosti oterali velikog investitora iz Nemačke. Nije bilo licitacije poljoprivrednog zemljišta, budžet nam je sve manji. Nema razvoja infrastrukture. To se nikad nije dešavalo u Somboru. O čemu dalje pričamo?


Polupismen
@ Čet, 12.01.2017. 11:23
h8r
dobro, kako to sad pitanje, odakle pare, može biti deplasirano !!   pa to je ključno, bar koliko se ja razumem u život uopšte...
Kako to da te "boli patka" ???    
ne znam vredi li i dalje istrajavati, ja sam samo izneo neko svoje viđenje, a ti ako misliš da je bilo šta večno i nepromenjivo, a videli smo u našim životima da nam nestaju i čitave države, onda tebe zaista "boli patka"...

sve tvoje tvrdnje bi imale smisla da smo mi Danska ili Norveška, gde su odnosi konstantni, ali to ovde nije slučaj. samo je to poenta moje priče, a jedino o čemu treba da priča Srbija, jeste pravičnija raspodela onog što imamo... 
Kobra
@ Čet, 12.01.2017. 14:02
Pa naravno da je deplasirano. Izvini molim te, ako imas para za namestene tendere, propale projekte, partijske agencije, consulting subvencije, raznorazne donacije i ostale gluposti pa kako to da nemas para za penzije? Znaci na racun partijskih pacova koji sede u agencijama i trose milione evra ti klepas penzionere? U prevodu: ako imas tolike pare za nebulozne stvari onda ih imas i za penzionere. Hvala lepo!
Pa naravno da me boli patka. Jesam li ja uplacivao sebi doprinose? Jesam. Jesam li radio sve u skladu sa zakonom i na vreme i da nije bilo dinara viska ili manjka? Jesam. Jeste mi napravili obracun za "zeljenu tarifu"? Jeste. E pa onda gospodo, izvol'te. Dajte mi ono sto je moje. Cetrdeset godina sam vam uplacivao, sada dajte. Je l' to u redu ili je bezobrazluk? 
Ovo vecno, nepromenjivo, nestaju drzave itd je stvarno suvisno u ovoj raspravi pa necu ni komentarisati.
Da smo Danska ili Norveska? Kakve sad to veze ima? Mi smo svemirskim godinama (sto bi rekao jedan Z. Babic) udaljeni od Danske i Norveske. 
I da te ja nesto pitam... Mi smo Srbistan, to se slazem. E sad, posto smo mi Srbistan je l' to znaci da moze neko da dodje i da ti uzme nesto od imovine zarad "bolje buducnosti"? Vamo si pisao stotine redova o tome kako grad Sombor otima imovinu Kljajiceva, dizao buru oko toga itd. (da se razumemo slazem se sa tobom oko toga). Nema veze sto nista nije sustinski oteto s obzirom da nesto iz vlasnistva drzave prelazi u vlasnistvo drzave (ne znam da li mogu jednostavnije napisati). To je problem. Medjutim, kada se delu stanovnistva oduzima NJIHOVA IMOVINA zarad glupog politicnog spina, o boljoj i svetlijoj buducnosti, u koji moze da poveruje samo neko sa 3 zuba i glavi i 4 razreda osnovne skole, to nije problem, to je u redu, kriv Tadic jer je povecao i slicne nebuloze. Pa daj molim te... 
Svi znamo da je dramoser mnogo pametan, cak je to ladno izvalio i u sred emisije pa posle znamo sta je bilo... Elem, kad je vec mnogo pametan, sto nije lepo otpustio partijski kadar koji nema gde da sedi? Sto nije lepo sklepao plate svim POLITICKIM funkcionerima za 20%? Sto nije rekao svojim poslanicima da se odreknu 3 mesecne plate? Sto nije zaplenio imovinu svim politickim probisvetima i politickim tajkunima? Da ne idem dalje, jer em moze u nedogled em nije to glavna tema diskusije. 
Znaci, para za penzije IMA te je pitanje odakle pare DEPLASIRANO. Valjda ti je sad pojasnjeno o cemu se radi, kol'ko tol'ko...

menjano pre 6 meseci
h8r
@ Čet, 12.01.2017. 14:42
h8r
idemo u krug, izgleda da ovom kraja nema...
opet grešiš ako misliš da je pravedno deliti penzije od prikupljenog poreza, tu se nikad nećemo složiti, jer naprosto ni taj penzioni sistem o kom govoriš i gde je tvoj deda uplaćivao, nije predviđao isplate iz budžeta, iz poreza, već iz doprinosa onih koji rade. 
Dakle, i to sada što se "dotira" iz budžeta za penzije je takođe NEUSTAVNO, ali drugog izlaza nema, pa je opet pitanje kolika je stvarna penzija nerešivo... niko to, ubeđen sam, ne može i ne ume da izračuna...

Evo i jedno konkretno pitanje: Zašto misliš da je povećanje penzija od 10% ustavno, a smanjenje neustavno, ako je prvo nerealno i predizborni ustupak, a ovo drugo nehumano ?

Ili je možda najbolje da ovde stanemo, nema smisla, već smo sve rekli...

Sto nije rekao svojim poslanicima da se odreknu 3 mesecne plate? Sto nije zaplenio imovinu svim politickim probisvetima i politickim tajkunima? Da ne idem dalje, jer em moze u nedogled em nije to glavna tema diskusije. 
eto, ja baš mislim da bi sve to trebalo da bude glavna tema diskusije, za razliku od tebe kome je glavna tema nešto drugo. Jer, da nije Srbija opljačkana, da nije tih političkih probisveta i tajkuna, ljudi bi radili i uplaćivali u penzioni fond, ne bi bilo ovakvih tema, biuli bismo bar blizu Danske i Norveške. 
Na tvoje pitanje, zašto nije, ja bih postavio predodno, a kako su svi nabrojani nastali, otkud su se stvorili, ko im je to omogućio ? 
I sve više sam ubeđen da će dosta  toga  zanavek ostati nerešeno, vreme čini svoje... nekad glavni pljačkaši poput Vlahovića ili Dinkića i sijaset drugih izmiču pravdi... 
Kobra
@ Čet, 12.01.2017. 16:17
Spala knjiga na dva slova...
Nije mi jasno što mi ne odgovoriš na jasno postavljena pitanja?
Kažeš da ne podržavaš vladavinu DS-a, a tvoj predsednik stranke je godinama bio jedan od glavnih aktera te politike, bio premijer, bože sačuvaj, činjenica za nepoverovati, ali bio je nažalost. I upravo njegova vladavina što kroz vladu kao ministar, što kao premijer obeležena je korupcijom, kriminalom i gomilom drugih ružnih pojava. 
Opet ti ponavljam mpje je pravo da smatram da su okolnosti oko tog samoubistva sumnjive, nevezano za tabloide i štampu, prosto bazirano na činjenicama vezanim za taj nesretni događaj.
Nisam siguran da li sam pogrešio oko e-novina, čitao sam ih ranije, ali oko NDNV-a, portala Autonomija, Danas-a, Blica, N1 (CNN-a) i skoro svih ostalih sam i više nego siguran da nisu u pitanju "nezavisne" novine. Po definiciji ne postoje takve, samo je pitanje čiji interes zastupaju. 
Jesi ti živeo u Srbiji u proteklih 20-25 godina? Jel se sećaš Amanpurove i sličnih, na koji način su izveštavali o nama? I tebe i mene su predstavljali u svojim medijima kao krvožedne bradate primate koji još uvek vise jednom rukom na drvetu. Jesu to ti nezavisni mediji o kojima pričamo, mislim n N1, koji je ovde došao zbog programa Stejt Departmenta o suzbijanju Ruske propagande oličene u RT?
Nisi mi odgovorio šta si mislio pod onim "Karlobag, Ogulin i ta priča", da te podsetim još jednom Karlovac si zaboravio.
Nisi mi odgovorio da li ti zaista stojiš iza onih teza iznetih u Dojče Vele-u, još jednom u nizu srboljubnih glasila? Ti stvarno podržavaš tezu iznetu u tom tekstu o "genocidu" u Srebrenici kao i sve ostal iznete u istom? Da ti ne ponavljam svoj stav o kredibilitetu tog "novinara" ili psihologa, šta god on bio?
Jel treba da te učim i da ti kažem da je kovanica "velikosrpska hegemonija" nastala upravo u nemčkoj i austrijskoj štampi za vreme aneksione krize 1908.?
Nju su vrlo često i vrlo uspešno koristili protiv nas svaki put kada su hteli nešto da nam otmu Sad ponavljaju mantru o "genocidu", ma koliko to što se tamo desilo nema elemente pravne kvalifikacije istog. Toliko o naklonjenosti njihovih medija prema Srbji i srbima kroz istoriju, ali što bi ti brinuo o tome? Bitno je da se pozivaš na njih u momentu kada glorifikuješ onu tvoju protuvu. Čak je i kominntena koristila tu floskulu kada je pokušavala  da podrije Kraljevinu.
I otkud ti ideja da sam ja u SNS?!
I na posletu da se ispravim, nije 53 nego 51 milijardi dolara, pročitaj o tome je pisao Majkl Hadson, ma odakle ih ti tvoji izvadili u tom periodu, a jesu...
Pročitaj i poreskim utajama u Velikoj Britaniji, čak se i u tom izveštju spominje ogroman novac, iznet  preko britanskih banaka i ogranak  švajcarskih bannaka u Londonu novac iznet iz Srbije u kojekave poreske rajeve u tom periodu.

dailypaor
@ Čet, 12.01.2017. 16:48
dailypaor
Nije mi jasno što mi ne odgovoriš na jasno postavljena pitanja?
Nema problema, idemo redom.

Kažeš da ne podržavaš vladavinu DS-a, a tvoj predsednik stranke je godinama bio jedan od glavnih aktera te politike, bio premijer, bože sačuvaj, činjenica za nepoverovati, ali bio je nažalost. I upravo njegova vladavina što kroz vladu kao ministar, što kao premijer obeležena je korupcijom, kriminalom i gomilom drugih ružnih pojava.
Zoran Živković je bio bitan faktor u politici do 2004. godine. Zameraš mu konkretno šta? Mani me "bože sačuvaj", "muka mi je" itd. Budi konkretniji da bismo imali smislenu komunikaciju.

Opet ti ponavljam mpje je pravo da smatram da su okolnosti oko tog samoubistva sumnjive, nevezano za tabloide i štampu, prosto bazirano na činjenicama vezanim za taj nesretni događaj.
Kažeš "bazirano na činjenicama". Kojim?

N1, koji je ovde došao zbog programa Stejt Departmenta o suzbijanju Ruske propagande oličene u RT?
A to tvrdiš na osnovu čega? Kada je osnivan N1 posao direktora su ponudili mom prijatelju. Nisu se dogovorili iz samo jednog razloga: Tražili su da već u prvoj godini televizija bude u plusu. Nevažno koliko u plusu. Moj prijatelj je posao odbio jer je znao da je to neizvodivo. N1 je osnovan iz samo jednog razloga: profita. Vlasnici N1 su takođe vlasnici SBB-a i Granda. Misliš da je CIA zainteresovana i za Zvezde Granda? I šta će N1 u Hrvatskoj, ako si ti u pravu? Da smanji ruski uticaj? :-)

Nisi mi odgovorio šta si mislio pod onim "Karlobag, Ogulin i ta priča"
Obično ne odgovaram na besmislena pitanja, ali ću napraviti izuzetak: Naravno da znam za čuveni "Karlobag, Ogulin, Karlovac, Virovitica".

Nisi mi odgovorio da li ti zaista stojiš iza onih teza iznetih u Dojče Vele-u, još jednom u nizu srboljubnih glasila? Ti stvarno podržavaš tezu iznetu u tom tekstu o "genocidu" u Srebrenici kao i sve ostal iznete u istom? Da ti ne ponavljam svoj stav o kredibilitetu tog "novinara" ili psihologa, šta god on bio?
Šta su "srboljubna glasila"? Kada se hvali Vučić, onda su OK, a kada se kritikuje onda nas mrze? Da, mislim da naš premijer ima psihičke probleme. Nisam se u komentarima bavio Srebrenicom.

Jel treba da te učim i da ti kažem da je kovanica "velikosrpska hegemonija" nastala upravo u nemčkoj i austrijskoj štampi za vreme aneksione krize 1908.?
Ovo ću da vežem sa onim pitanjem za K. Amanpur. Najveću cenu Srbija plaća zbog pogrešne procene Miloševića i ljudi oko njega da će Sovjetski savez da opstane, umesto da smo se prvi vezali za SAD. I da, svet nije pravedan, sve se vrti oko para. Nakon te greške dolazile su druge i platili smo veliku cenu.

I na posletu da se ispravim, nije 53 nego 51 milijardi dolara, pročitaj o tome je pisao Majkl Hadson, ma odakle ih ti tvoji izvadili u tom periodu, a jesu...

BINGO!

Konačno dolazimo do suštine. Kada guglaš o 51 milijardi sve se vezuje za priču Majkla Hadsona koji govori o periodu od 2000. do 2012. Niko drugi ne iznosi ovaj podatak, samo jedan čovek. Međutim, ako malo više pretražuješ doći ćeš do cifre od 40 milijardi u periodu od 2004. do 2011, od čega najviše u prve tri godine. Evo vesti:
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2015&mm=12&dd=15&nav_id=1074912
Znam da vi više verujete Informeru, pa evo:
http://informer.rs/vesti/ekonomija/45984/GRANDIOZNA-PLJACKA-SRBIJE-Od-nelegalno-izneto-milijardi-dolara

Sad dobijaš i odgovor zašto se o ovom kriminalu nije više pisalo: zato što nas sve vraća u 2004, vreme nakon ubistva Zorana Đinđića i smene koga? ZORANA ŽIVKOVIĆA. I onda se setiš 24 sporne privatizacije, od čega su 23 nakon smene koga? ZORANA ŽIVKOVIĆA, a u vreme vladavine Vojislava Koštunice, neobaveštenog i poštenog.

Da se razumemo, nisu svih 40 milijardi nastale od pljačke srpskih preduzeća, veći deo je novac od droge. Hoćemo da nastavimo?
Kada govorimo o političkoj pozadini ubistva Zorana Đinđića, koja imena se tu spominju? Vojislav Koštunica, čiji je bliski saradnik u stranci Nenad Popović u sadašnji parlament ušao na listi SNS. Tu su i Nebojša Čović, sada blizak AV, koga svedoci optužuju za nalogodavca. Svedoci saradnici u slučaju zemunskog klana kao ljude bliske klanu navode Dragana J Vučićevića i ministra Lončara. Idemo dalje?

Siniša Mali, gradonačelnik Beograda, nekada bitan u privatizacijama u Srbiji je vlasnik više ofšor firmi. Sećaš se 24 stana u Bugarskoj?

I što dalje istražujemo sve nas vraća u 2004. godinu, godinu kada je Srbija posle samo tri godine napretka krenula unazad. Zato ja više nisam izlazio na izbore.

Na raspolaganju sam za sva dodatna pitanja.

menjano pre 6 meseci
Polupismen
@ Čet, 12.01.2017. 21:22
Na raspolaganju sam za sva dodatna pitanja.
Polupismen

super ste vas dvojicaSmiley ... nemam pitanja već smo konstataciju: zastrašujući podaci, ako je sve to istina, pa dobro je da smo uopšte preživeli !!Smiley
Kobra
@ Čet, 12.01.2017. 21:45
@ "Kobra"
Jeste li bar platili taj nalog? Mnogo kul dan bese 14.12. je l'?  Smiley
Cudi me i da moderatori jos nisu reagovali al' dobro.. Boli ih patka vrv sto je isto ok.. Znam te, znas me, znamo se Smiley

menjano pre 6 meseci
h8r
@ Čet, 12.01.2017. 22:59
h8r
  Ovo najzad postaje zanimljivo. E, ovo je BINGO! Više put sam ti ovde postavljao pitanja u više tema, ali prosto nije bilo odgovora, pa sam prosto dizao ruke od rasprave, smatrao sam je besmislenom. Ne mislim ni sad da je mnogo drugačije aлi dobio sam neki kakav-takav odgovor. Odgovaraš selektivno i izvlačiš iz konteksta, ali u redu kako ti volja. Kako igraš šah, tako i na pitanja odgovaraš ;)
Nisi mi odgovorio na gomilu stvari iz prethodna dva posta ali kako god, možda nemaš adekvatan odgovor ili si recimo prevideo....
Ograničiću se za početak na ovaj deo koji si prkomentarisao.
Vlada DS sa rahmetli Đinđićem a potom i Živkovićem, došla je na vlast uz apsolutnu finansijsku i sve druge pomoći od strane zapadnih patrona (mogao bih reći i mecena, ali to bi podrazumevalo da su ovi naši, odnosno tvoji bili umetici, što na neki način i jesu bili, ako sе uzme kriminalni aspekt kao parametar), koji su samo godinu-dve dana ranije bombardovali Srbiju. Godinu dana ranije - ako se računa pad Slobodana kao početak vladavine žute žgadije ili dve - ako se uzme u obzir činjenica da je vlada formirana u januaru 2001. I bombardovali su je, odnosno nas, i tebe i mene, uz podršku istog tog Đinđića!!! Na taj deo priče mi nisi odgovorio, ovo se takođe nalazilo u pitanju na koje si mi delimično odgovorio. Naravno da su mediji pod kontrolom tadašnje vlade a i zapada pokušali da operu Zokija od ovoga, ali on jeste dao izjavu da je kopnena intervencija besmislena, te da treba nastaviti sa kampanjom bombardovanja jer Sloba to neće izdržati duže od par nedelja. Misliš da smo to zaboravili? Nisu nam svima vrane popile mozak, narod to pamti. Jel se sećaš sastanaka sa Medlin Olbrajt gde ih ona organizuje u pokušaju preuzimanja vlasti? Koji smo mi mazohisti!? Zanima me kako bi takav jedan političar prošao u nekoj drugoj zemlji, recimo Izraelu čijoj štampi je i dao tu izjavu, da li bi posle takve jedne izjave bio premijer te zemlje? Baš me zanima!
Dolaskom njihovim počinje bestijalna krađa na svim nivoima, afere stižu jedna drugu, naveo sam par na koje nisi odgovorio, postali su sinonim za termin "afera" po mom skromnom mišljenju i redefinisali su ga. Evo ti odlomak iz jednog teksta, inače opozicionih novina:
Na šta vas asocira reč afera? Na predugo zadržavanje bivšeg šefa tajne policije Radeta Markovića; na seksualni skandal Obradović; na ubistvo Gavrilovića; na čudni diskontinuitet posle otmice Miškovića; na sukobe zbog hapšenja Slobodana Miloševića; na sporove oko njegovog "vidovdanskog izručenja"; na hapšenje Braće Banović i pobunu "crvenih beretki"; na zatvorskog čuvara Blanušu koji je objavio "memoare" o zatvorskim danima Slobodana Miloševića; na neovlašćeno fotografisanje; na plahovitost Obrena Joksimovića; na volej i rečnik Velje Ilića; na duvansku aferu; na avion Caneta Subotića; na "solunsku" krađu skupštinskih glasova; na trgovinu mandatima; na "savetovanje" pri prodaji nekih cementara; na "Čedinu zebru" s privremenom rekonstrukcijom Ulice kralja Milana; na mali damski pištolj zvani Crna dama, ne za ministra već za suprugu; na "trgovački" pomor ptica pevica; na špijuniranje Maršićaninovog ljubavnog života, na intrige o emocionalnom životu Bože Đelića; na novogodišnji doček u Dubajiu; na tzv. prepravku Titovog aviona; na Delimustafića; na savetnike; na linč profesora Čede Čupića na televiziji Pink; na ostavke u vladinom Savetu za borbu protiv korupcije i "vrapce koji se tuku u prašini"; na tužbe Bebe Popovića; na "protestni odmor" ministra policije; na Difens roud; na Čumeta, zaštićenog svedoka; na Mikelića, Legijinog savetnika za privatizaciju 300 preduzeća; na hapšenje Perišića u motelu "Šarić"; na prisluškivanja i elektronska praćenja; na tzv. upad u Biro za komunikacije; na trgovinu oružjem i SDPR; na mobilni telefon generala Tomića; na smenu generala Pavkovića; na bračnu sagu Glorija–Nebojša Pavković povezanu s nekretninama; na relaciju Čanak–Opačić povezanu sa skandalom oko tendera u Novom Sadu, o gostima u Šilerovoj; o posetama u CZ-u; na Radiodifuzni savet; na firmu ministarke Rašeta; na džip Ministarstva poljoprivrede, na karusel trgovinu šećerom; na sejšelske račune, na maršalski konto...
Da dodam, jel se sećaš afere sa ustavnim sudom koja ovde nije navedena, ni na to mi nisi odgovorio?
O kom periodu ovde pičamo?!
Jel treba da pričamo o prodaji najvećih giganata koje smo imali, upravo u periodu te vlade? Šta bi sa šećeranama na primer? Šta je sa stvaranjem latifundija od po nekoliko desetina hiljada hektara? Ko je kupio tu svu zemlju? Sad seotimamo o ovo što je ostalo... Itd.. itd... 
Što se tiče afere oko Jankovića, opet ti ponavljam, moje je pravo da msilim drugačije, i ne želim ovde da se upuštam u raspravu, ali ponoviću ti da mi je to sumnjivo. 
Što se tiče priče oko medija i njihove "nezavisnosti", odgovoro si mi samo na priču o N1, a spomennuo sam ih sijaset. Ali u redu je ako ćeš da se zadržiš samo na tome...N1 je ekskluzivni partner CNN-a na ovim prostorima. Prosto, neverovatno mi je da moram o ovome da pišem, pročitaj sam na netu, ali Stejt Department jeste radio studiju o uticaju ruskih medija i propagande, o načinu na koji to sve treba suzbiti. Jasno je definisana dinamika i način ove borbe, i puf kod nas se pojavi CNN... Da CIA je itekako zaintersovana za Grand, ma koliko to morbidno i degutantno zvučalo, ona je zainteresovana za sve, ali kao da nam svima nije poznata ta činjenica.. Šta, u Hrvatskoj se ne vidi RT? Nisam znao.. Kao u i celoj Evropi. Inače CIA se zainteresovala za taj uticaj i studija je rađena sa početkom rata u Siriji. Pročitaj.
Karlovac, Karlobag, Ogulin, Virovitica možeš nazivati besmislenim pitanjem do mile volje, ali ti si to pomenuo u konteksu "branjenja"...
Što se tiče DW-a i "srboljubnih" glasila, bilo mi je sasvim primereno da ih tako nazovem, a izneo sam ti istorijski kontekst o kom bi sada mogao puno da ti pišem, a neda mi se, smatram to besmislenim. Vidiš, ovde ja vidim bitnu razliku između naših pogleda na sve ovo, ne gledam na njih kroz prizmu premijera i njihovom pisanju o njemu, nego ih gledam kroz prizmu jednog šireg konteksta i odnosa njihovog prema nama kao narodu i državi, ali to si mogao lako da zaključiš ako si posvetio pažnju onome što sam napisao. Međutim, kapiram da ti je lakše da izvlačiš iz konteksta i zadovoljavaš svoju sitnu potrebu da braniš svoj politički usko stranački stav i mržnju prema AV. I ponoviću još jednomm, ne postoje nezavisni mediji, posebno ne tih kapaciteta, svi oni zadovoljavaju neki interes. Kao što sam već napisao pogledaj kako pišu o nama kroz istoriju. Kako je Pašić rekao "kada me tapšu po ramenu i hvale, znam da nešto nije u redu". Nikada mi u njihovoj mainstream štampi nismo bili prikazani kao normalan svet. Drang nach osten je davno definisana politika koju njihova štampa itekako kroz vreme prati, nekada u većoj, nekada u manjoj meri. "Velikosrpska hegemonija", ponoviću ti, kovanica je austrougarske i nemačke štampe nastala tokom aneksione krize, ono kad je princ Đorđe abdicirao, ali što bi to neko znao? Ovo sve nema nikakve veze sa Miloševićm i njegovim lošim gepopolitičkim procenama. Da je na njegovom mestu sedeo bilo ko drugi, odnos njihov prema nama ne bi se menjao. Plaćali smo tu cenu kroz istoriju veoma skupo i još uvek plaćamo. Jel Milošević kriv za Ustav iz 74, jel on kriv što su u Zagrebu na vlast došle ustaše, deca maspoka i vratili zastavu, monetu i ostale relikte NDH?  I kako su srbi prikazani tada u istim tim medijima? U tom kontekstu sam spomenuo Kristin Amanpur i priču o "velikospskoj hegemniji", koja je opet zgodno došla kada srbe treba proterati, pobiti ili pokatoličiti ili im neku teritoriju oteti. I još jednom ko je bre taj novinar da daje kliničke dijagnoze? Koliko je to profesionalno? Jesu li to vrednosti koje treba da naučimo na putu za EU? Ni na to mi nisi odgovorio...
Ako citiraš neki tekst onda valjda treba da stojiš iza svih navoda, odnosno teza iznetih u istom. Jedna od tih teza bio je i "genocid". 
I na posletku BINGO!!!
Da, tu priču iznosi samo jedan čovek:
urednik „Međunarodnog konzorcijuma za istraživačko novinarstvo“ iz Vašingtona, koji je nedavno objavio rezultate 15-mesečnog proučavanja ofšor skandala u našoj zemlji
Sam si naveo ovaj tekst na B92
U tom tekstu doslovce piše:
„Najveće „čišćenje” Srbije, po izveštaju GFI, dogodilo se 2004. godine, kada je na ilegalan način iz zemlje izneto 9,8 milijardi dolara prljavih para. ”
„Godinu kasnije olakšani smo za 6,4 milijardi ”
Pa vlada Živkovića je okončala u martu 2004! .
Nemoj mi samo reći da su pare uzeli izneli ovi posle njih kada su tek došli na vlast.
I kao što ti kažeš ajmo dalje
Evo ti drugi tekst iz istog b92 iz 2013.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=03&dd=20&nav_id=697140
gde doslovce piše i sledeće
Ekonomista Dragovan Milićević, inače državni sekretar u Ministarstvu trgovine, smatra da "GFI u svojim izveštajima prati samo tokove novca preko bankovnih računa, a ne vrši procenu koliko je para iz neke zemlje izneto u gotovini, tako da je ukupna suma iznetih sredstava daleko viša". Milićević navodi da se ne radi samo o novcu zarađenom klasičnim kriminalom, već i kroz korupciju i utaju poreza.
I ne setim se 24 sporne privatizacije nego stotina i stotina sponih privatizcija iz tog perioda!
Setim se Vlahovića koji je bio ministar u ŽIVKOVIĆEVOJ VLADI, a ne "imao veze sa privatizacijama" - šta god ti to značilo, čovek jevodio privatizaciju i kosa mi se na glavi diže, setim se Rašeta-Vukosavjević i muka mi je, setim se Veselinova i plače mi se, setim se Čovića koje je bio takođe ministar u ŽIVKOVIĆEVOJ VLADI, a ne "blizak" - šta god ti to značilo, i naježim se, setim se "Lutre" i Dušana Mihajlovića, takođe ministra u ŽIVKOVVIĆEVOJ VLADI, i boli me glava, setim se Miki Mausa, Tomice, Čede, Batića i naposleku Živkovića i dobijem dijareju.


menjano pre 6 meseci
dailypaor
@ Pet, 13.01.2017. 02:47
dailypaor
Primio si se na debeovske izmišljotine. Ne znam da li zaista veruješ u njih. Prosto mi je neverovatno da odrastao, zreo čovek može poverovati u to da se Zoran Đinđić zalagao za bombardovanje Srbije i da ga je podržavao. Niti je racionalno da se neko raduje bombardovanju svoje zemlje, niti da čovek koji želi da preuzme vlast javno govori kako je to dobra stvar. Ako veruješ u ovo, ne čudi me da veruješ i u sve druge budalaštine o kojima pišeš.
Polupismen
@ Pet, 13.01.2017. 12:07
Da biste komentarisali blogove, morate biti ulogovani.
<<>>
1234
Prethodna blog poruka Sledeća blog poruka