kenny > Loša kombinacija

Svakim danom se iznenađujem postupcima ljudi sa kojima provodim najviše vremena. Teško se razočaravam u ljude, ali se i meni nekada javi ta neprijatna emocija.
Pretpostavimo da ste svi pratili VB na B92. Često smo slušali pobednika kako može prihvatiti ljude iako oni imaju neke mane, samo da nisu loše ukombinovane. Najviše me pogađa kada su tvrdoglavi i nadmeni u paketu. Još ako je sve to upakovano u neiskrenost,odnosno laž, ne znam kako bih izašao na kraj sa takvim ljudima.
Tvrdoglavost je upornost bez cilja. Cilj radi kojeg tvrdoglav čovek savlađuje prepreke ne opravdava njegove postupke.
Tvrdoglavog čoveka ne interesuje cilj, on želi da istera svoje do kraja. Iako svi argumenti govore da nije u pravu, takav čovek nastavlja po svom i tako njegovo ponašanje prerasta u nepodnošljivo za društvo. Iza svega toga se uvek krije neki motiv (Može mi se!), tako da je sve usko povezano sa neiskrenošću. Tvrdoglavost nije urođena nego je stvar odrastanja. Takvim ljudima se u detinjstvu mnogo povlađivalo i jednostavno su navikli da bude po njihovom.
Nadmenost je osećanje čoveka da je iznad druih, najbolji u svemu.
„Ja sam najpametniji!” Često pominjana rečenica u društvu? (nravno provučena kroz razgovor) Nadmena osoba je umišljena jer misli da je nešto posebno iako za to ne postoji nijedan argument. Takvi ljudi ne poznaju reč dostojanstvo, kite se nepostojećim vrednostima i zaslugama, a sve zato što su slabi i ne poznaju svoje vrednosti. Takvi sebe celodnevno glume, i pred sobom i pred drugima. Željni su aplauza i hvale. Nadmena osoba duboko sumnja u sebe. Plaše se da će biti provaljeni, da će dotaći zemlju.Žive u strahu. Nadmena osoba je u sebi smetena, zato je uvek unezverena i usplahirena.
Zamislite sada nekoga ko vam kaže da zna da nikada niste čitali ovaj tekst, iako ga čitate pred njegovim očima. Smešno, zar ne?
Mislim da „loše ukombinovane” osobe pre svega nisu zrele. Prvenstveno im fali socijalna zrelost, odnosno poštovanje drugih. U odnosu prema drugima zrela ličnost pokazuje poštovanje tuđe ličnosti, ima osetljivost za potrebe drugih.
Teško je sa takvima pričati, a još teže ostvariti neki bliži kontakt. Ne treba im to zameiti nego im pomoći, promeniti im način razmišljanja, težiti otvorenijoj komunikaciji... Jeste da svojom pojavom šalju neku vrstu odbjnosti svetu oko sebe, ali ni njima nije lako. Pokušajte da ukažete ljudima na greške ili uvidite sami svoje.

Niko nije savršen!
kenny (kenny) @ Ned, 21.01.2007. 04:07
Prethodna blog poruka Sledeća blog poruka

Komentari

>>
12
Hteo sam da kliknem da sam "uvek", al' sam omasio.... :wink:
triletrip
@ Ned, 21.01.2007. 18:09
triletrip
Pa to i jeste možda i najveći problem ove zemlje-što su svi ''najpametniji''!
korov
@ Pon, 22.01.2007. 00:11
korov
„Hvalite me usta moja!”
Takav smo mi narod, samo sebe uzdižemo, a nigde se ne vidi rezultat. :(
kenny
@ Pon, 22.01.2007. 00:22
kenny
Ukoliko niste primetili i drugi narodi su takvi,mi ni slucajno nismo najgori i dosta vishe te ogorchenosti... :nope:
beba
@ Pon, 22.01.2007. 03:16
beba
U pravu si, jesu i drugi puni sebe. Ali hajde da mi budemo prvi u nečemu i dotaknemo malo tlo. :brucelee:
kenny
@ Pon, 22.01.2007. 11:05
kenny
Mislim da si naveo najblažu kombinaciju.Ali,problem takvih karakternih osobina leži u odrastanju u ovakvoj nezdravoj sredini.Nadmenost je nešto što se nalazi kod većine Srba i to ide decenije,vekove u nazad.
zvezdica
@ Pon, 22.01.2007. 12:05
zvezdica
Ja se potpuno prepoznajem u opisu tvrdoglave osobe, samo sto mi motiv nije ( "Može mi se!"). Ja to radim iz čistog zadovoljstva, to ti je kao neki hobi ili trening. Nije tačno to da su mi u detinstvu povlađivali, da je to bio slučaj, ulenjila bih se, izgubila bih oštricu. Mislim da mi je to u priličnoj meri urođeno, ali nije van moje svesne kontrole.
Što se tiče tvoje definicije nadmenosti, malo mi je nejasna, ali mi se sviđa opis, tačnije onaj deo o glumatanju pred drugima i sobom. Rekla bih da je to ono prema čemu osećam neobjašnjivu animoznost. Često i sama to radim, da budem precizna, glumim pred drugima, međutim, uvek sam svesna toga, u stanju sam da se sprdam sa tom svojom osobinom, praktično se igram sa sagovornicima. Ono sto smatram bolesnim je gluma pred samim sobom i gotovo sam sigurna da se to manifestuje u doživljaju sopstvene ličnosti kao ozbiljne i principijalne.
Jako me nervira što ste u fazonu uopštavanja na populaciju. Volela bih da znam kako vi znate da je većina ljudi u Srbijici baš toliko loša, sa kim se vi družite. Većina ljudi koje ja poznajem su moji prijatelji, individue sa kojima delim određenu subkulturnu kategoriju, osobe čije ličnosti ne bih okarakterisala kao amalgam prevashodne tvrdoglavosti i nadmenosti. Gde vi srećete sve te zle ljude o kojima pričate i zbog kojih nam je zemlja u lošem stanju. Ne, nisam ironična, hoću i ja da ih upoznam. Svakodnevno slušam o nekom prosečnom, lošem pretstavniku naše dobre zemljice. Fascinantno je to što ja tačno mogu da ga zamislim: gleda pink, glasa za radikale, sluša narodnjake.....bla...truć...., ali ja nisam upoznala takvu osobu, nikada. Ok, ne kažem da ona zaista ne postoji, ali kad je već pretstavnik većine, trebala bih češće da je srećem, zar ne.
Pinhead
@ Pon, 22.01.2007. 14:51
Pinhead
br1. To nisu zli ljudi, samo izgubljeni u svom sopstvenom telu.
br2. Nije cela Srbija takva samo 28%. :) Šalim se naravno.
br3. Ima vremena još se nisi kretala u takvom društvu, ali nije reč o PINK nadmenicima, nego o svakodnevnoj pojavi da svi žele da rade nešto za šta nisu najbolje spremni.
br4. Daleko si ti od te većine! :)
kenny
@ Pon, 22.01.2007. 14:59
kenny
kako neko moze biti izgubljen u svom telu? mislis na one sto ceo zivot zele da budu suprotan pol? :lol:

btw slazem se sa trojkom skroz ;)
dvnitycker
@ Pon, 22.01.2007. 17:01
dvnitycker
Ponavljam: Takvi sebe celodnevno glume, i pred sobom i pred drugima. Znaci izgubljeni u svom telu, zapravo ne znaju ko su i shta su!
kenny
@ Pon, 22.01.2007. 21:28
kenny
U svakoj osobi trebalo bi da postoji potreba da prilikom svakodnevnih kontakata sa drugim ljudima utiče na skladnost i lepotu sopstvenog ponašanja. Ovakvim postupanjem izbegli bismo nepotrebne nesporazume i nedoumice prilikom vladanja u određenim prilikama i ulepšali život sebi i onima koji nas okružuju.
maka
@ Pon, 22.01.2007. 21:39
maka
Ne mogu reći da nisam, a ni dauvek jesam nadmena i tvrdoglava. Tako da ostane ono retko koje se katkad jače, a katkad slabije ispoljava. Al' sve u svemu više težim na ono retko koje vuče ka nikad. Da ne ispadne da nisam samokritična, ali ja jednostavno nisam takav tip osobe. A iskreno da kažem niko nije savršen, pa ni ja...
Poz :)
Jovana`91
@ Pon, 22.01.2007. 21:49
Jovana`91
br1. To nisu zli ljudi, samo izgubljeni u svom sopstvenom telu.

Naravno, karikirala sam zarad poente.

br4. Daleko si ti od te većine!

Znam da ne možeš da mi odoliš, ali suzdržavaj se, ovo je javni blorum, žena može da te provali ;)

U svakoj osobi trebalo bi da postoji potreba da prilikom svakodnevnih kontakata sa drugim ljudima utiče na skladnost i lepotu sopstvenog ponašanja. Ovakvim postupanjem izbegli bismo nepotrebne nesporazume i nedoumice prilikom vladanja u određenim prilikama i ulepšali život sebi i onima koji nas okružuju.
Potpuno se slažem, ne samo da bi trebalo, već neminovno postoji potreba upravljanja tuđom impresijom. Problem se javlja kada neko to radi užasavajuće providno, što samo oslikava jaz između njegove stvarne prirode i one koju želi da prikaže kao svoju. Čak mislim, da su ljudi koji to namerno rade, koji ne uspevaju sebe da prikažu u boljem svetlu jer, prosto, nemaju dovoljno sposobnosti, benigni. Jednostavno su drski. Patološkim smatram individue koje stvarno veruju u projekciju sebe koju nude publici, odnosno istu nude i samima sebi. Oni su opasniji, svako od vas bi uz malo truda mogao da se izbori sa drskom i bezobraznom personom, a sa njima ne znam kako bi se iko izborio, sem možda uz pomoć medikamenata.
Pinhead
@ Uto, 23.01.2007. 09:58
Pinhead
Pinhead,nemoj da se brineš za Kenny-jevu ženu,ipak nisam rasla na kukuruzima.Dovoljno sam tolerantna za vaše pričice i sl.Bilo one javne ili ne.Pa,samo nastavi tako.Pozdrav za tebe.
zvezdica
@ Uto, 23.01.2007. 11:37
zvezdica
@zveki
Znam ja da si ti emancipovana cica, širokih shvatanja, koja prezire monogamiju, ja ti samo pomažem da pomenute stavove upražnjavaš.

@kenny
mogao bi da napraviš virtualnu arenu na blorumu, gde će pice da se bore za tebe. Prijavljujem se prva i shodno tome pripada mi pravo da biram broj, a to je 13.
Pinhead
@ Uto, 23.01.2007. 14:54
Pinhead
Ja odavno nisam na prodaju. :)
kenny
@ Uto, 23.01.2007. 21:54
kenny
Ti se ništa ne pitaš, a i kakiš, za pravu cenu svako je na prodaju, all day, every day!
Pinhead
@ Sre, 24.01.2007. 10:16
Pinhead
za pravu cenu svako je na prodaju

Za mene ne važe ta pravila. Neke stvari se ne mogu kupiti, pošto je neko dao onu ponudu koju niko pa čak ni ti ne možeš da ponudiš. :P
kenny
@ Sre, 24.01.2007. 12:44
kenny
ti ne možeš da ponudiš

Ne znaš o čemu pričaš....ccc...c.. ..
Pinhead
@ Sre, 24.01.2007. 13:38
Pinhead
Ico,mislim da bi o tim stvarima treba da pričamo kada se vidimo,a ne ovako.A ipak nadam se da nudiš mnogo za kenny-ja.
Deky, o kojoj ponudi je reč? :D
zvezdica
@ Sre, 24.01.2007. 14:14
zvezdica
Da biste komentarisali blogove, morate biti ulogovani.
>>
12
Prethodna blog poruka Sledeća blog poruka